Dirty Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Steike den var bad! liker riegerbreddinga, samme som jeg har på banebilen, men her så det bare helt feil ut! og den fangeren er så kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 er faktisk en kompis av meg som selgern... Burde vi gjetta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 er faktisk en kompis av meg som selgern... Kan du slå han for meg? Helst midt i skræve ettersom han ikke fortjener å ha noe som helst der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 hehe..han driver bilsjappe, og tok denne veldig fordelaktig i innbytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 hehe..han driver bilsjappe, og tok denne veldig fordelaktig i innbytte... Da kan du hilse kjeltringen og løgnhalsen fra meg fra meg og spør om han husker en viss 1998 523iA med M-tech han henta i Arendal i fjor. 523en solgte en kammerat av meg til vedkommende til en ganske rimlig penge. Bilen hadde vært kollisjons skadet og hadde en liten liste med småfeil som han blei opplyst om når han kom fra Oslo og henta bilen. Så litt senere dukker det opp en veldig opptimistisk annonse på Finn.no hvor han krever 30 000,- mer enn hva han ga! Altså 100 000 kroner for en 523 med 250 000 km på tellern var litt stivt så jeg ringte en dag og utga meg for å være interessert. Jeg spurte om bilen hadde vært kollisjons skadd, nei det hadde den ikke vært fikk jeg til svar. Jeg visste at Webasto varmeren var gåen og at brennkammeret måtte byttes, nei det funka som bare det sa han. Bilen hadde det orginale HIFI pakka med to orginale suber under hattehylla, den ene var gåen! Nei anlegget funka som bare rakkern det ja. Kompisen min hadde vært nøye på å holde bilen røykfri så han reagerte da det første han gjorde når han skulle kjøre tilbake til Olso var å tenne seg en røyk inne i bilen. Så da spurte jeg om bilen hadde vært røyket i, nei det var den jo selvfølgelig ikke Jeg spurte så om skinnet i førerstolen og på rattet var slitt, noe jeg viste det var. Var faktisk hull i både setet og på toppen av rattet noe som også fremgikk av bildene i annonsen også. Nei skinnet var så helt og pent at. Jeg spurte så til slutt om den forrige eiern hadde tatt pent vare på bilen og ikke kjørt den hardt! Jeg vet at den bilen ikke bare var kjørt hardt men grisekjørt, har sittet på i den flere ganger. Nei den forrige eiern var en forsiktig kar som hadde tatt fint vare på bilen Vi lo godt alle sammen av denne optimistiske kebaben som tydeligvis ikke hadde kostet på bilen annet en ett nytt sett felger og Xenon kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 jeg er gla jeg satt opp dette emne så har jeg noe å vise ho venninen min:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 sleng ut bilde av venninna di nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Bilde ja, jobber i kr.sand høhø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 er det mulig. lukter kebab lang vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 det er jo ikke så jævla lenge siden den bilen var på finn sist? har sett den mange ganger og jeg ville ikke akkurat ha stolt på km standen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 bilder av ho? why? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Eneste jeg vet er at den var jævlig stygg. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 bilder av ho? why? hehe se om hu matcher bilen vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Samme km stand som på min. Da må den jo være god ikke Sant daniel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå