Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Gratulerer med grom vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Hehe. Takk for at du gjør meg enda mer usikker Hvilke dekktyper har du? Toyo og falken feks. er jo kjent for å ha smalere vegger enn gjennomsnittet..Derfor jeg tenkte Continental 225/40 og 255/35.. Jo breiere dekk, jo mer må det valses.. Husker faktisk ikke dekkmerket. Tror det er bare billigfjas rundtom (nankang bak?), da jeg byttet dekk ofte for å finne ut hva som passet. Skulle fortsatt testet med 265 bak, men jeg kjenner ikke jeg gidder å kjøpe et helt nytt sett, for så å finne ut at hjulet ikke går rundt. Er unormal dekkslittasje et problem på E31? bakdekka mine er bare en sesong gamle, og det er ca. 0mm mønster igjen. Er ikke camber som gjør det, da det er bare 3-4cm innerst som slites (Toe-in?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 nei dekkslitasje er ikke noe problem på e31 med mindre casterstags foringene dine er gåne (og det er de ofte). Bak har e31 en hinsides kompleks multilink aksling med stag i alle himmelretninger, ikke vippearm som de fleste andre BMW'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Mange foringer som kan bli slitt med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 ja og nei. er noen kuleledd i bakstillingen også. jeg bytta traversforingene på min bil og det var som natt og dag etterpå. ikke helt som andre BMW'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Hehe, nei det blir en hel sjau om man skulle byttet alt bevegelig bak der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Slik det er med 275 er det altfor lite strekk syns jeg.. Det må nesten bli 255 altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Der må jeg si meg uenig, syns dekkene var helt perfekt på forrige side her Strekk har blitt en trend, alle skal ha det enten det er pent eller ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Nå har jeg fått bilder av felgene som er på vei til meg 18" - 9" ET6 og 10.5" ET13 - BMW Nogaro Silver senter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 sweeeeeeeeeeeeeeet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Disse som står i Sverige? gromme hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Nei, disse kommer fra felgen garage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Nei, disse kommer fra felgen garage Ahhh... ACS felgene der er flotte... hadde sånne 17" på bilen når jeg kjøpte den... men de så ut som de hadde vært gjennom krigen. Får man disse i 18" altså.... må ta meg en prt med Claus igjen... han overtok 17" mine da jeg kjøpte Work felgene av han. Kunne fint tenkt meg et sett i 18" ser jeg. Den ene Work felgen min trenger nytt senter, chrom'en har løsnet litt på ene eiken. Kanskje neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 de felga der i 22 toms.... elsk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Nå har jeg fått bilder av felgene som er på vei til meg 18" - 9" ET6 og 10.5" ET13 - BMW Nogaro Silver senter Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå