Gå til innhold

En av få 850i manuell i Norge - Solgt

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 172
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Takk for at du gjør meg enda mer usikker :lol: Hvilke dekktyper har du? Toyo og falken feks. er jo kjent for å ha smalere vegger enn gjennomsnittet..

Derfor jeg tenkte Continental 225/40 og 255/35.. Jo breiere dekk, jo mer må det valses..

Husker faktisk ikke dekkmerket. Tror det er bare billigfjas rundtom (nankang bak?), da jeg byttet dekk ofte for å finne ut hva som passet. Skulle fortsatt testet med 265 bak, men jeg kjenner ikke jeg gidder å kjøpe et helt nytt sett, for så å finne ut at hjulet ikke går rundt.

Er unormal dekkslittasje et problem på E31? bakdekka mine er bare en sesong gamle, og det er ca. 0mm mønster igjen. Er ikke camber som gjør det, da det er bare 3-4cm innerst som slites (Toe-in?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei dekkslitasje er ikke noe problem på e31 med mindre casterstags foringene dine er gåne (og det er de ofte).

Bak har e31 en hinsides kompleks multilink aksling med stag i alle himmelretninger, ikke vippearm som de fleste andre BMW'er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, disse kommer fra felgen garage

Ahhh... ACS felgene der er flotte... hadde sånne 17" på bilen når jeg kjøpte den... men de så ut som de hadde vært gjennom krigen.

Får man disse i 18" altså.... må ta meg en prt med Claus igjen... han overtok 17" mine da jeg kjøpte Work felgene av han.

Kunne fint tenkt meg et sett i 18" ser jeg.

Den ene Work felgen min trenger nytt senter, chrom'en har løsnet litt på ene eiken.

Kanskje neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...