SideIn Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 ja nå burde det gå greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Kan folk vennligst slutte å skrive kalipter. Det heter kaliper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320da Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 løste "problemet" ved å løsne di to umbrakoene og la ramma stå igjen på bilen.. takk for alle tilbakemeldingene men blir vell og bestille ny bolt og prøve noen av triksene, med en NY fastnøkkel(da jeg ikke får på pipe der pga bremseslange kommer i veien..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 hvordan i all verden får du bremseslangen til å komme i vegen? Det er ikke som om vi andre her ikke har gjort dette 50 ganger før (og da snakker jeg vel bare om e46) og som nevnt, klaven skal av og pusses ren når man bytter klosser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320da Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 hehe.. ja har ikke fått bremseslangen til å komme i veien før jeg heller.. men på denne gjorde den faktisk det.. slangen starter med ett stål rør som går fra kaliper...som akkurat står rett over bolten slik att jeg ikke får på skralla/latmansarm... men hvis en tar av kaliper først så er det ingen ting i veien men, det får bli en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 det var det siste jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå