Halbakken Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Skal handle inn Powerflex til bane e30'n nå og da ser jeg at det skiller på dette, noen som veit forskjellen? Ulemper/fordeler eventuellt om man kan bestemme hvem av dem man skal ha selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 du burde kjøpe eksentrisk(samme som på m3). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Og ikke kjøp powerflex sine. Kjøp de originale BMW exentriske foringene. De er standard på E30M3 etter -88. Powerflex har hatt tilfeller at de faller ut og at de begynner å knirke etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 ......ikke kjøp noen av dem, men kjøp Treehouse Racing sine "eyeball" braketter med nylon ring inni. www.treehouseracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Eksentriske vil gi mer caster, noe som stort sett ikke gjør noe, men det kommer litt ann på resten av opphenget. Har du f.eks topplager som også gir mye caster blir det fort for mye av det gode. Treehouse racing sine er fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 De er jo 3 ganger så dyre også iforhold til BMW sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Og 3 ganger så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Og 3 ganger så bra Det tror jeg ikke. Original eller powerflex er god nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Jeg har gs bildelers excentriske foringer i aluminium med polyurethane rundt hullet. De fungerer fint uten knirking og har ok pris. Jeg er meget skeptisk til designet på excentriske powerflex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan S Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Sentrisk powerflex anbefales ikke. Jeg opplevde at den ene "skjærte" seg, slik at bærearmen begynte å rotere i innerdelen av foringen. Det ble ganske slarkete etterhvert. Eksentrisk powerflex har en annen konstruksjon på innerdelen som alltid følger bærearmen. Monterer du en sett-skrue i den ytre delen er du sikker. Jeg dro opp maskingjenger, en treskrue fungerer kanskje også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Takker for svar folkens, hjalp på bra! Lurer på om jeg prøver meg med excentrisk powerflex jeg, går det til helvete så er man en erfaring rikere. Virker som folk har forskjellige meninger om de forskjellige foringene her, så da får jeg bare teste ut litt forskjellig GS Performance sine er vel ganske ålreite dem også vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Jeg har slike exsentriske bmw foringer liggende vis du skal ha for en billig penge, kan sende de ganske fort vis pengene kommer først PM vis du er intrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå