titan8x Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 eg har ein bmw 320da m47n motor. 2002 mod. der har eg 2 reimer. den fremste av reimene datt av (den minste). hva er denne reima til. litt vanskelig og se ned dit pga deksel. er det noen som har et bilde av hvordan denne skal tres. litt usikker på kvordan den stod montert.
titan8x Skrevet April 29, 2011 Forfatter Skrevet April 29, 2011 ok. vett du om noen bilder på nett som viser hvordan denne satt montert?
Otis Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Det er riktig som SweetBMW sier, AC reima. Den skal bare hektes over hjulet, men du må såklart slakke strammeren først/mens du gjør det. Rart at reima bare hopper av da, det er jo ganske dype spor den skal gå i for å forsterke/forhindre reima/det. Bilde; http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/94/45
titan8x Skrevet April 29, 2011 Forfatter Skrevet April 29, 2011 ja synest det va rart eg og. reima ser god ut som ny og. ikkje noe god synlig slitasje heller. takker så masse for bildet så e det bare og prøve og demontere med ned til reima. e vel bak med eksos potta eg må begynne då og jobbe meg fremmover i desse nyere kompakte bilene
Otis Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Om du leser linken som jeg la ved, så står det jo "remove front splash guard". Men det kan hende du spøkte med det siden du hadde en etter setningen din. Isåfall kan du se bortifra dette innlegget.
Otis Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Ah dæven rakk ikke Jaja. Jeg holdte på å skrive et innlegg, og svaret var kommer rett før jeg trykte "OK". Dermed var jeg raskere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå