Frode D Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Jeg hadde en 325ix-diff som var knust inni. Fikk tak i en OBX-sperr enhet som jeg monterte sammen med nye lager. Brukte opp igjen shims på flensene til drivasklingene, men selve sperren er jo i én del som ikke skal åpnes så der kunne jeg ikke bruke opp igjen shims. Så da er spørsmålet: Er det pga at det er feil shims eller moment på lagerene som gjør at det uler, eller er det vanlig at det uler av disse sperr-enhetene??? Det er store diffen til E30 det er snakk om, viss det er noe tvil.
NA Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Å sette sammen igjenn en diff krever erfaring og nøye måleutstyr så du får rett klaring mellom pinjong og kronhjul, pluss som du sier i lagrene. Brukte en kar som bygger rallycrossbiler til å sette opp diffen på e-30'n igjenn med obx sperreenhet og det ble knall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå