Stian_B Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Likte at 4`er vant lyden... skulle hatt motstand så man kunne hørt carbon boksen min rape... hehe Gratulerer helgeb med seieren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Kan ikke si jeg synes disse turbomatede motorene var no særlig heftig og høre på, skikkelig sugelyd er helt klart tingen ^^ Hadde jeg stått der å rusa hadde det nok endt opp med brente legghår eller øyebryn på de som står bak, det er vel ikke så populært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 sørn fikk ikke med at dette var nå jeg..... litt dårlig info om møtet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Resten av bildene fra treffet: YES!! Endelig en som tok bilde av rusty'en min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 sørn fikk ikke med at dette var nå jeg..... litt dårlig info om møtet??? mm øst avd sente ut sms melding en uka før vår treffet på hovind i oslo og på bimmers .alle som bor i stor oslo får det. hvis hvi har reg tlf nr ditt .hvis ikke så send øst avd en e mail til erik ,eottis@start.no heller denne øst avd sin mail ost@bmwccn.no så får hvi reg deg .dette er en av dem store treffa som øst klubben har på vår parten .er også litt dårlig info når hoved siden ligger nede .var et bra oppmøtte i år 175 reg biler og kjempe fint vær .og tross kund 3 stk som arr dette i år mvh rune styret øst avd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 DU har jo BMW fremdeles du vel richie? Joda, har det og.. men den bilen er absolutt ikke noe objekt å stille ut på Valle Hovin gitt.. Får vente til det blir ny bil igjen.. Kommer sterkere tilbake vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Han der bor borte i veien her! Går stadig forbi den bilen. Den brune E9'en er lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Og Automote kan fremdeles ikke "bygge" biler ser jeg.. Den gule E46'n........ Men uansett var den mye finere enn noen av de andre de har bygget(ødelagt) fordi den har sluppet unna den forferdelige "badlook'en"!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Og Automote kan fremdeles ikke "bygge" biler ser jeg.. Den gule E46'n........ Men uansett var den mye finere enn noen av de andre de har bygget(ødelagt) fordi den har sluppet unna den forferdelige "badlook'en"!! Enig der ja...kanskje det er en forbedring å spore? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Fortsatt ingen som har bilde av en blå e46 DJ regga bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 myyye fint her ja. skal si den gamle baklie e30'n tapte seg mye med de hjula som står på nå. De var bare en reserveløsning Allikevel, hadde de vært en tomme mindre så hadde det blitt hissig okei hva er det som kommer på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Vi i 02/Classic-gruppa møttes på Tyrigrava i forkant av treffet på Valle Hovin. Derfra tok vi en kjøretur om Nesodden før vi ankom Valle Hovin i samlet følge. Fikk tatt noen få bilder på vårtreffet, hovedsakelig av kjøreturen på Nesodden. Broder sin 1970 1600-2 og min 1971 2000 Touring klar for avgang til Tyrigrava Fotoboksen ved Engersand i Lier På vei til Nesodden På vei til Nesodden På vei fra Nesodden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Skikkelig stilig bilde med skikkelig retropreg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Takk for det Prøvde liksom å gjøre noe originalt(har sikkert blitt gjort før, men ikke av meg), og syntes det ble ganske bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Takk for det Prøvde liksom å gjøre noe originalt(har sikkert blitt gjort før, men ikke av meg), og syntes det ble ganske bra... Det var et kjempetøft bilde hvor det speiler i side ruten også. Liker veldig godt slike bilder. tatt endel sånne siste årene. Blandt annet kom en av mine bilder med i tidligere FF : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå