Gå til innhold

BMWCCNs vårmønstring Valle Hovin '11: Legg ut bildene her.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Angrybird var tøft...jeg vil å ha sånn bamsefugl..hmm..

Det at noen av bilene ikke så så "veldig" bra ut er vel egentlig litt så som så med...Min så ikke spesielt bra ut med riper og bulker og kantkjørte felger...men så vant jeg heller ikke no "skjønnhetspris" men mafia-prisen (noe jeg syntes passet bra) Men Du har jo vunnet mange andre priser som andre konkurrenter ikke var enige med deg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så trist for at jeg ikke vant jeg, at jeg tror jeg selger heile sjiten :shock::shock:

stod bil no 15 på min stemmeseddel iallefall, under original bil...., men det hjalp lite :(

Hyggelig det helgeb.

Det var ikke veldig alvorlig ment heller, ikke så opptatt av disse prisene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte å stille opp med dieselen min på motorlydkonkurransen, bare for å se hvordan folk hadde reagert da jeg rusa dieselfirern og røyklagt folka bak bilen :lol: Synd at CSL'en som sto der hadde gjemt stemmelappen sin i passasjersetet, jeg hadde lett stemt den på peneste originalbil, fy så strøken og grom bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte å stille opp med dieselen min på motorlydkonkurransen, bare for å se hvordan folk hadde reagert da jeg rusa dieselfirern og røyklagt folka bak bilen :lol: Synd at CSL'en som sto der hadde gjemt stemmelappen sin i passasjersetet, jeg hadde lett stemt den på peneste originalbil, fy så strøken og grom bil!

burde jo stilt da, den E36en med prøveskilt la jo igjen mett olje etter han rusa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er morsomt at grommeste motorlyd gikk til en bil med firer. :mrgreen:

jeg ble seriøst litt skuffet over de turbo bilene, den 4ern hadde jo mye tøffere lyd. synd JonR ikke stilte med M3en sin

Jeg rakk det akkurat ikke ;)

Veldig synd at den M6´n ikke stilte også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er morsomt at grommeste motorlyd gikk til en bil med firer. :mrgreen:

jeg ble seriøst litt skuffet over de turbo bilene, den 4ern hadde jo mye tøffere lyd. synd JonR ikke stilte med M3en sin

Jeg rakk det akkurat ikke ;)

Veldig synd at den M6´n ikke stilte også.

Hehe vi så det. var lei meg jeg får at du ikke rakk det. tror du hadde gjort det bra der. jammen meg en av de tøffeste 6er lydene jeg har hørt på lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...