Gå til innhold

slett meg!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 263
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det :D

Det er helt riktig, men lar være av overnevnte grunner! Hehehe.

Glemte også å nevne at jeg ble tatt av en fotoboks på veien til Sverige.

Så håper det aldri kommer et forelegg i posten.

Bilen står registrert på samboeren, så vet ikke helt hvordan det blir, om hun får boten osv.

Det var 70-sone i en tunnel, og jeg trillet vel i en rundt 77. Så den dessverre ikke før det var for sent.

Så dette blir faktisk min aller første bot. Håper det er noe slingringsmonn på fotoboks, eller at speedometer viser litt feil, som drar meg ned til rundt 75kmt, for da får jeg bare bot på 600 i motsetning til 1600 (mellom 76-80kmt i 70-sone)

Men uansett slipper jeg å få prikker, og det er det viktigste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom brevet med politilogoen på.

Samboeren fikk det i sitt navn. Hun kom til å få en giro innen kort tid, men hvis det ikke var hun som kjørte, måtte hun fylle ut et medfølgende skjema, der hun trengte fullt navn, personnummer osv. på personen som kjørte.

Summen ble 1600,- og ingen prikker. Det kan jeg leve med! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hentet og montert baksetebunnen! Så nå er alle setene i sort skinn :D

Mangler bare nakkestøttene nå. Dørtrekkene får neste eier ta seg av, for jeg vil ikke være ansvarlig for løse dørpanel. Haha. Verste jeg vet på 3-serier, er den dørpanel lyden, evt. at de henger igjen i karosseriet når man åpner dørene.

IMG_1168.jpg

Her er noen bilder, de var litt støvete! Ligger vel åpent på lageret til koed:

Btw: Skal bruke pleiesettet en av dagene nå, så da blir det før og etter bilder :D

IMG_1173.jpg

IMG_1171.jpg

IMG_1170.jpg

Noen deler jeg skal donere til 'minibil', etter han hadde et lite uhell:

IMG_1175.jpg

Takk, Det setter jeg pris på, Noen av delene kom veldig godt til nytte! :-D

Men Fy F** å strøken bilen din er! Er jo ikke en ting å sette fingeren på. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! :D Du skal ikke lage tråd til din bil da?

Takk for det! Den begynner å ta form, men er noen småting igjen. Hehe.

Vurderer m-tech2 fangere, og lakkere panseret i samme slengen. Blir jeg kvitt steinspruten kan jeg gå med på at den er strøken. Hehe.

Ellers har jeg fått meg et nytt objektiv. Telezoom med bl.a. macro-funksjon (70-300mm -Apochromatisk), så bildene ble mye skarpere enn med standard 18-55mm.

Gleder meg til å finne en fin location og ta noen skikkelige bilder av bilen og enkelte detaljer.

Drittlei av regnværsdager og våt bil på grusen utenfor huset. Blir jo ikke en spennede tråd av sånt. Hehe.

Så har jeg fått farget om falmet og skrapet skinn på passasjerstolen foran. Må ta sidestøttene også, da de har fått litt friksjon de siste 10 årene. Fikk vasket skinnsetene bak også, så nå må jeg bare ta på lærkrem og leather shield. Passasjersetet må også få en runde til med lærkrem. Så er det klart for før og etter bildene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Vurderer å bytte trykkkonverteren til vakuumstyringen til turbo. Er en liten boks inni der med et membran/filter som kan gi symptomer på turbo ved rundt 2-3000rpm (påpekt av rekorden).

Så da håper jeg bilen går rent og pent.

Nå vet jeg ikke helt om denne konverteren gir disse symptomene, men mener det stod kommentert dette i tråden jeg linket til tidligere.

For morro skyld kjøpte jeg en brukt konverter fra Koed, så jeg kunne demontere den istedet for å ødelegge en av de jeg har på bilen.

Litt tungt å få av filteret, men ser ikke noen problem med å rense dette.

Er tenkt å bytte med konverteren på turboen på min, men det blir nok en stund til da jeg ikke har tid før i slutten av måneden.

Det sitter en identisk konverter på en av slangene til EGR-ventilen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...