Jordfræsar Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Haha Haug. Du vet like godt som meg at det blåser som faen og regna mye. Jeg skal ikke bare vaske bilen da små barn... er noen som faktisk steller med bilen utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 idag har det da vært vær til bilder venter spent på og få sett bilen så jeg får stoppa og huka tak i deg i byen til en shoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Hehe... det kommer det kommer! Skal bare få på plass noen AE pærer og baklykter ala jordfræsar design Men kunne jo fått til en shoot i løpet av juli med 316, du och jåg. Go været starter 18-19 så jeg er klar til den tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Jeg er loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 da passer det jo litt dumt at jeg drar på jobb nå på tirsdag og blir borte helt til den 27. såfremt dere ikke kommer til ølen og stiller opp bila da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Jada, når skulle det komme noen bilder aa? Ventet rimelig lenge nåå!! Og hvor kan man spotte deg henn i hedemark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 @dutten: dit kommer jeg ikke Men 316 og jeg kan jo ta bilder og vise hvor kul den dagen var! Men du kommer jo tilbake en gang. Ting kan jo gjøres flere ganger @sørlie: TTT! (ting tar tid)... jeg som er veldig slapp i helga. Men kommer sterkere til uka om været tillater! Frøkna skriker etter vask + at AE pærene må vel inn. Jo, Hamar området. Ser ikke ut bak rattet og smiler sjeldent! Stay tuned... får si som i VG reklama. Til helga kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Sånn går det når man spiser lim til frokost og sirup til kvelds.. Da vil ting ta tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Huff ja... men rusa blir man! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Du svarte ikke på alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Du svarte ikke på alt jo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Lol, sitter på iPhonen så så det ikke.. Pinlig.. Menne der er jeg mye, kjører da Opel når jeg er der.. Red one Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Her var det mange bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Haha... hør på hænn a! Har DU en tråd kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Det der var slettes ikke feil med de baklyktene. Uendelig mye bedre enn hvordan de originale ser ut. Er den Lamin-X film du har brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå