Gå til innhold

Min E39 523IA ///M-sport - SELGES

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De LED pærene som Jula selger monterte jeg på min, å fikk ikke feilmelding, men de flimrer og lyser jævla dårlig synes jeg .

Hmm, mine flimret faktisk en del i begynnelsen. Men etter jeg startet bilen gikk det vekk. Lyser skarpt og fint. Mangler bare EU-skilt nå.. Klarer heldigvis å leve med feilmeldingen.

Ser du er ekspert på å polere. Lyst å polere bilen min, er ekstremt mye striper.

Jeg er ikke noe god til å polere. Betaler det du ønsker:-) hehe

Hadde ikke DA Maskinen min gått til helvete skulle jeg med glede gjort det. Må først og fremst få skaffet meg en ny en så kan jeg nok ordne det!

Min bil ser ikke ut i måneskinn etter vinteren med snøkost og hele pakken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskeligt å se det, men like under skiltholderen min har jeg et merke som er ca 10cm bredt. Lakken er tørr som faen og nytter ikke å polere det opp. Funker fjell en liten periode men så er det like ille igjen.

Våtslipe det og polere det opp igjen, vil det funke? Er en rustflekk som skal tas i samme slengen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan helt sikkert slå to fluer i en smekk og daske igang noe polering når jeg får maskinen nå.

Hehe, den ser fin ut på avstand, men det nærmer seg ett år siden sist, og snøkost kombinert med noen vasker som gjerne ikke var de mest skånsomme her så blir det fort stygt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksos må på! Jeg sliter steeeeeeerkt med å finne ut om jeg skal kjøre på med 4-rørs eller 2-rørs eksos. Jeg heller litt mot 4-rør siden jeg allerede har full M5-optikk på bilen, og hvorfor ikke gjøre det skikkelig når jeg først er igang.

Vad tycks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din bil som du gjør hva du vil med, men personlig ville jeg gått for 2-rørs eksos. Gjerne litt grov dim som 2x76/80/83mm.

Det er for all de pent med 4-rørs også, men blir litt wannabe og automaten avslører raskt at det ikke er noen M5 :wink:

Du mangler alle 3 speila for å få full M5-optikk btw :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er din bil som du gjør hva du vil med, men personlig ville jeg gått for 2-rørs eksos. Gjerne litt grov dim som 2x76/80/83mm.

Det er for all de pent med 4-rørs også, men blir litt wannabe og automaten avslører raskt at det ikke er noen M5 :wink:

Du mangler alle 3 speila for å få full M5-optikk btw :wink:

Det med automat og wannabe er noe av det som gjør at jeg stusser veldig. Vi får se hva det blir.

M5 speil er nettop handlet fra Ebay, får de i løpet av uken regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksos må på! Jeg sliter steeeeeeerkt med å finne ut om jeg skal kjøre på med 4-rørs eller 2-rørs eksos. Jeg heller litt mot 4-rør siden jeg allerede har full M5-optikk på bilen, og hvorfor ikke gjøre det skikkelig når jeg først er igang.

Vad tycks?

Var veldig usikker selv når jeg skulle bestemme meg, men endte opp med Eisenmann 2x70mm! og er veldig fornøyd med det. Veldig bra kvalitet og en veldig fin finish. Det hadde nok blitt tøft med 4 rør, men syns det passer bedre på en M5! :) Veldig pen bil! Hvordan syns du CG Lava fungerte? Syns jeg har lest noe om at det er litt dårlig holdbarhet på den, kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...