Gå til innhold

Min E39 523IA ///M-sport - SELGES

Anbefalte innlegg

Diverse ///M-pynt kommer nok, I all hovedsak er det kun innstegslistene som det kommer til å stå noe som helst ///M merke på. Ombygning til manuel og motorbytte er ikke aktuelt. Skal jeg bytte bytter jeg til M5, og det tar for mye tid og koster for mye akkurat nå :)

Men ellers gode forslag! :D

Treverket skal ut og inn med alu-look. Snakket med Informativ i Bergen ang. foliering av de, og de var jevnt over rimelig lite interessert i den jobben, så får se om de blir lakket eller at jeg kjøper nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok et par bilder idag sammen med en kamerat. Plukket oss ut en sinnsyk frekk location og begynnte å knipse. Kommer mer bilder senere når jeg får lastet inn bildene fra speilrefleksen.

20% bak og 35% forran ble det til slutt med solfilm :) Sykt fornøyd!

IMAG0667.jpg

IMAG0666.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt fler bilder senere idag. Jeg hadde uten tvil gått for 20/35. Det er helt rå kombo synes jeg hvertfall. Kontrasten mellom de to er ikke kjempe synlig.

Har ca 200 bilder så får plukke ut en god gjeng når jeg kommer meg hjem!!

Takk så mye for kommentarer :) Føler alt egentlig er på stell nå. Eksos kommer jo i midten av juni, og hamann leppe slo jeg veldig.fort ifra meg etter en del kinkige situasjoner siste dagene hvor jeg overhode ikke under noen omstendighet kunne hatt lavere bil her i Bergen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...