ChristerM Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Over og ut det der. Bilen blir beholdt ! Får kjøre skikkelig gangster style å hive på på noe frekke fast & furious spoilere for å skille meg litt ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Ble bra med listene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Gjør så mye og få bytta ut det treverket! Gjorde det samme som deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Ja jeg følte det hjalp Betraktelig på interiør siden! Noen som har noe tips for hvordan jeg kan få lakken enda jevnere? Hjelper det å legge på pusse ned alle listene med fint sandpapir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Jeg pussa ned mine med 1200 våtslipepapir, også grunna med plast grunner og lakkerte med grå lakk, ble veldig fint og finishen ble nesten som `børstet stål` eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 kjøp ordentlig lakk, ikke biltema drittlakk. legg lakken i en bøtte me varmt vann i 20 minutter. da flyter lakken bedre. husk å holde rett avstand fra lakkboks til delene. 1200 papir er for fint, lakken hefter best på litt grovere. selv matter jeg ned med 320 papir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Å legge lakken i vann i 20 min, gjelder det forsåvidt all slags lakk? Det jeg merket var at den var veldig mye finere de første strøkene enn når jeg godt ned i boksen. Da begynnte den å bli såpass grov. Forstår det slik at det er bedre å legge flere tynne lag enn få tykke. Fremgangsmåte på dette for å få det supert da? Legge lakk - pusse ned med grovt papir - legge lakk - pusse med finere papir - legge lakk - pusse med FINT papir - også klarlakk ? Eventuellt en bedre måte å gjøre det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Da er jeg omsider ferdig med interiør update og kan ikke si annet enn at jeg er STORFORNØYD med resultatet. Begynnte som sagt med lakkering av interiør lister. Resultatet ble sånn delvis siden jeg gikk tom for lakk på slutten og ikke fikk pusset ned. Tok ut alle listene idag og pusset ned med 800 papir, lakket opp igjen og pusset ned med 1200 papir for å lakke opp igjen med sølvfarget base. La på to lag med klarlakk oppå dette. Listene er nå myke og glatte og ikke så grove som jeg hadde fra før. Den store utfordringen idag var girkule og interiørdeksel som ligger der. Hele greien ble demontert som var en forholdsvis lett jobb. Maskerte og kjørte igang med lakk. Fargen som er her nå er så og si identisk med titansilber så kan ikke si meg annet en fornøyd Midtkonsoll og deksel vekke. og gliset til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Dette såg jo meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 og der ble bilen 10år nyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 oi dette her var en pryd for øyet, ser ut som den ble lysere og finere inni også med litt sølv som bryter inn med alt det svarte interiøret ellers i bilen, selv liker jeg trelistene mine , men må si det fristet å ta en liten hermegåse her nå og gjøre det samme med min inni. hvor lang tid brukte du på jobben a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Bra jobbet. Veldig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Bra jobbet, knallbra resultat! Har pr. dags dato treverk i min E39, men har handlet lister fra en vraket sedan, de skal snart pusses og lakkes i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Dette gjorde underverker!! Begynt og legge mye tid og penger i denne skuten etterhvert og det ser veldig bra ut.. Bra du beholder den en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå