Gå til innhold

Min E39 523IA ///M-sport - SELGES

Anbefalte innlegg

Takker og bukker for fine kommentarer! :)

I dag blir det en liten eksteriør update. Glossworkz Glaze dumpet ned i postkassen sammen med en Uber pad, og dette måtte jo bare testets ut etter sterke lovord om sinnsykt wetlook og glans på diverse detailer sider. Vasket bilen først, og kjørte igang med sterk avfetting for å få så ren så mulig overflate før jeg hev i gang.

Glossworkz Glase gir vel litt beskyttelse, men jeg toppet det hele med to lag CG Lava. Har hatt denne en stund, og har i bunn og grunn aldri vært fornøyd med den utseende messig, men herregud så bra den ble idag. Wetlooken i lakken er faktisk helt sinnsykt drøy. Jeg tror nok Glossworkz som tar det lengste strået ang. glans, men uansett. 10\10 for komboen her hvertfall. Felger fikk litt kos også, og dekk ble behandlet med Swisswax Pneu Matt.

Har ikke noe bilder før dette skjedde, men det var ikke så hakkande gale egentlig. Men klarer man å få opp litt glans i lakken, så er det jo bare å hive seg rundt å gjøre noe med det også!

Bildene får tale for seg selv :D

P1000714-Kopi.jpg

P1000734-Kopi.jpg

P1000736.jpg

P1000726-Kopi.jpg

P1000750.jpg

P1000752.jpg

P1000754.jpg

P1000748.jpg

P1000712.jpg

P1000715.jpg

P1000718.jpg

P1000727.jpg

P1000728.jpg

P1000734.jpg

ser det at bildene er stokket litt om, men gir no en grei pekepinn selvom :)

Og når vi først er igang. Lite klipp av eksosen. Klarer ikke fange opp riktig lyd fra kamera, så legg på litt mørkere lyd!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gull er mest "cleant" men hvitt var tøft;) få på litt flere hvite detaljer så blir det bra;)

Man er ikke nødt til å kjøre det ut i det ekstreme for en hver pris da :P

Gå for hvit, men la det bli med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull er mest "cleant" men hvitt var tøft;) få på litt flere hvite detaljer så blir det bra;)

Man er ikke nødt til å kjøre det ut i det ekstreme for en hver pris da :P

Gå for hvit, men la det bli med det!

Nei sant det :P er litt for opptatt av gjennomføring jeg:p men trenger ikke å dra den så langt nei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...