ChristerM Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Takker og bukker for fine kommentarer! I dag blir det en liten eksteriør update. Glossworkz Glaze dumpet ned i postkassen sammen med en Uber pad, og dette måtte jo bare testets ut etter sterke lovord om sinnsykt wetlook og glans på diverse detailer sider. Vasket bilen først, og kjørte igang med sterk avfetting for å få så ren så mulig overflate før jeg hev i gang. Glossworkz Glase gir vel litt beskyttelse, men jeg toppet det hele med to lag CG Lava. Har hatt denne en stund, og har i bunn og grunn aldri vært fornøyd med den utseende messig, men herregud så bra den ble idag. Wetlooken i lakken er faktisk helt sinnsykt drøy. Jeg tror nok Glossworkz som tar det lengste strået ang. glans, men uansett. 10\10 for komboen her hvertfall. Felger fikk litt kos også, og dekk ble behandlet med Swisswax Pneu Matt. Har ikke noe bilder før dette skjedde, men det var ikke så hakkande gale egentlig. Men klarer man å få opp litt glans i lakken, så er det jo bare å hive seg rundt å gjøre noe med det også! Bildene får tale for seg selv ser det at bildene er stokket litt om, men gir no en grei pekepinn selvom Og når vi først er igang. Lite klipp av eksosen. Klarer ikke fange opp riktig lyd fra kamera, så legg på litt mørkere lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Liten tvil om at bilen din tar seg bra ut! Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Fin fine greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Takk Takk Ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Meget bra Når tar du min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Bare å daske igang noe led lys til sidespeilene mine så er din tatt i et blunk Har frem til 3. september nå så vi har tid hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Da brukte jeg hele tre minutter på å bestemme meg.. Plastidip blir bestillt og senteret på felgene mine blir hvitt !(eller gull) Så får vi se hvordan det blir irl Bestillte like greit begge to så jeg har noe å velge i Photoshoppet bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Hvit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Heller veldig mot hvit selv. Synes det var grisetøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Gull er mest "cleant" men hvitt var tøft;) få på litt flere hvite detaljer så blir det bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Gull er mest "cleant" men hvitt var tøft;) få på litt flere hvite detaljer så blir det bra;) Man er ikke nødt til å kjøre det ut i det ekstreme for en hver pris da Gå for hvit, men la det bli med det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 gå for gull er ikke det dem sier høhøhøh. syntes gult så best ut. fy søren for en strøken e39 du har opparbeida deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Jeg kommer nok til å kjøre på med hvitt senter. Heldigvis plastidipp så blir spennende å se hvordan resultatet blir til syvende sist ! Hehe, takk for det. Begynner å komme seg no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Gull er mest "cleant" men hvitt var tøft;) få på litt flere hvite detaljer så blir det bra;) Man er ikke nødt til å kjøre det ut i det ekstreme for en hver pris da Gå for hvit, men la det bli med det! Nei sant det er litt for opptatt av gjennomføring jeg:p men trenger ikke å dra den så langt nei;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Gå for hvit må få se det etter du har gjort det er spent på resultate, fikk du justert den fangeren noe mere eller lot du være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå