ChristerM Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Lett med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Da ser det heldigvis ut som det er en løsning på problemet med nøkkingen i bilen. Fikk opp en drøss med feilmeldinger. Heldigvis bare mye gammelt tjafs så det ut som. Men har feil på coil 3 og 6, så disse bytter jeg imorgen og ser hva som skjer da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Fikk satt i nye coiler i dag, og nå er heldigvis problemet med nøkking ute av verden. Så også det at veivhusventilasjonen var morknet og sprukket opp, så fikk byttet slangen også ! All takk til Stian(Sv90) som psykisk støtte Ellers har eg jasset bilen opp litt ekstra med lys i sidespeilene, og det ser helt magisk ut når det er kveld ute. Et par ubrukelige mobilbilder Ikke rart det nøkker og lugger med en slange som denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Kjempe tøft med de lysa på sidespeil. kjøpte du sånn ferdig sidespeil med lys eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Ey kompis, hvordan monterte du LED i sidespeil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 1, 2012 Forfatter Share Skrevet September 1, 2012 Det var egentlig ikke noe stress i det hele tatt. Renè (reef89) tok seg av koblingen og det. Tok av dørpaneler, tok ut speil og delte disse(4 skruer) og borret hull i speilet på 4mm ish, og tredde dioden gjennom og koblet oss på dørlyset. Så når jeg låser opp bilen eller tar på interiørlyset så begynner de å lyse. Ser passe eklsusivt ut når det er mørkt ute ! Hvor lang tid brukte vi på det Renè? To timer totalt kanskje med en tukling med speil osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Det var egentlig ikke noe stress i det hele tatt. Renè (reef89) tok seg av koblingen og det.Tok av dørpaneler, tok ut speil og delte disse(4 skruer) og borret hull i speilet på 4mm ish, og tredde dioden gjennom og koblet oss på dørlyset. Så når jeg låser opp bilen eller tar på interiørlyset så begynner de å lyse. Ser passe eklsusivt ut når det er mørkt ute ! Hvor lang tid brukte vi på det Renè? To timer totalt kanskje med en tukling med speil osv? Ble veldig bra ja får ta noen skikkelige bilder senere. Ja brukte vel rundt to timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Det må vi til! Ellers driver jeg å sysler med tanken om å hive på Vossen cv3 på min iløpet av våren 2013, får ganske greie priser på disse også! Tenker at Rondellene skal vekk til neste sommer og noe nytt må på. Blir lagt ut for salg når det er på tide med vinterdekk her i Bergen. Setter pris på om noen har noen forslag til felger også. Har et sett med BBS RS replicas for hånden, men da går jeg ned i 17" og vil holde meg på enten 18" eller 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Ble Nice med lys i speilet då kule bilder ilag med m3en og 528en er det på måseskjæret? Fått fikset fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Jepp! Nede med saltdyngene! Nei ikke gjort noe mer med det enda. Tror hvis jeg tar av selve fangeren uten støtfangerbjelkene og tilpasser den veien istedet så blir det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Jepp! Nede med saltdyngene! Nei ikke gjort noe mer med det enda. Tror hvis jeg tar av selve fangeren uten støtfangerbjelkene og tilpasser den veien istedet så blir det bedre. Ja oki kult Du må ta den av på samme måten også kansu løse bjelken fra fangeren også se hva som skjer.. Hehe, du vet kasperen har sikkert bare heve det sammen fort og gale, haha Skal ikke på gatebil i helgen då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Haha, ja jeg har en anelse for at det var det som skjedde også.. "neeeeeeeei helvete, det går seg te det derre. ikkje tenk på det der" skal du være med å fikse det en dag eller?? eg e så jobb narkoman denne uken her at det ikke er gøy engang. Kjører Miele dager fra imorgen av til lørdag, så blir mye å gjøre! Satser på omsetningsrekord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Skjedd fint lite her utenom vedlikehold osv. Byttet toppdekselpakningen her hin dagen så nå går bilen som en klokke igjen. Utrolig deiligt å vite at alt er på stell ! Hadde en liten interiør update igår med lys oppbevaringsrommene i dørpanelene både forran og bak, og det ble over all forventning ! koblet oss på dørlyset, så hvis interiørlys går på lyser det! Neste prosjekt blir oransje dioder som skal lyse konstant i dørhåndtak samt oppbevaringsrom Får du lagt ut bildene du tok Renè? Mine ble bare utrolig blå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zymh Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Skjedd fint lite her utenom vedlikehold osv. Byttet toppdekselpakningen her hin dagen så nå går bilen som en klokke igjen. Utrolig deiligt å vite at alt er på stell ! Hey, må selv bytte toppdekselpakning, er dette en vanskelig jobb å gjøre selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Skjedd fint lite her utenom vedlikehold osv. Byttet toppdekselpakningen her hin dagen så nå går bilen som en klokke igjen. Utrolig deiligt å vite at alt er på stell ! Hey, må selv bytte toppdekselpakning, er dette en vanskelig jobb å gjøre selv? Det var veldig enkelt. Stian var med meg å gjøre jobben da. her er diy viewtopic.php?f=1&t=187761 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå