D.Toft Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 hallo, kast ut bilder. lys er ikke feil. skal kople meg lys i dørhåndtak osv i 7`eren min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Et lite men ubrukelig bilde. Skal se om jeg får tatt noe bedre senere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 det der ble jo nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Ser veldig bra ut irl! Og ikke minst, greit å ikke fomle seg ihjel når man eventuellt skulle trenge noe av tjafset som ligger nedi der! Neste prosjekt blir samme farge som interiørlysene. Noe ala det Reef89(renè) har på sin. Har ikke du opplagt lys i dørhåndtakene i E38'en din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Lys-freak Det ble ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 har ikke sett noe lys der enda, så får kjøpe meg noen orange dioder og fitle dem på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Har noe rust og ostepopp på hjulbuene bak, samt noe rett under bagasjelokket på bilen, og dersom jeg skulle fikset opp i dette ville det kommet på ca ni lakser med kvittering vel og merke. Da skal alt være dønn strøkent! Fikk også veeeeeldig bra pris på hellakering med fjerning av rust, vel og merke uten kvittering og ingen garanti på at dette blir 100%.. Kjører jeg på hellakering blir det Imola rød med svart tak og svarte speil.. noe ala dette.. Hva tenker dere? LM blå er ikke aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 YES PLZ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Greetings from Oslo kjøpe med en kebab til deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Lett! leverer du på døren eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Lett! leverer du på døren eller? Joda men fare for at den er kald då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Blir skikkelig copy av espen sin det der hehe, men utrolig kult... Hvorfor ikke LM blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 var det petter som gav deg en lys ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Ble dårlige mine bilder også er jo så klart hvitt ikke blått lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Hvorfor ikke bare kjøpe denne Christer? Rett farge og rett motor! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36843605 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå