Henryk Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Jeg har helt originale E39 M5 felger liggendes om dagen om du evn er interisert i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 M5 felger og coilovers? Nei no har begeret rent over her, du har alltid sagt du ikke skal ha lavere bil men no blir det coilovers og nye hjul blir fet då Hehe, ja begeret rant over for lenge siden. Demperene begynner å bli seige så de må uansett byttes, og orginale eller uorginale dempere til m-sport er jo like billig som coilovers, så hvorfor ikke prøve noe nytt. Jeg har helt originale E39 M5 felger liggendes om dagen om du evn er interisert i det? Til hvilken pris? Gunmetal eller i sølv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Skjedd fint fint lite her siste tiden, men coilovers er på vei og style 95 blir hentet i slutten av februar, så da er det bare å legge den helt i bakken! Så kjører vi OEM+ looken HELT ut ! Hørte noe rykter om at dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Blir mycket bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Satser på det blir en innertier. Planen er å kjøre stilen 100% det samme som denne. Bare øøøørlite mer ned i bakken i front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Det kommer til å bli kledelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Denne blir råååå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Jeg satser på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Fantastisk nå som jeg spanter på coiloverkit og nye felger at jeg får 2013 Audi A4 som firmabil. Blir vel til at jeg beholder E39'en og gjør den ultra strøken og vinterlagrer den fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 En god plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Daniel hadde noen felger liggende som han ikke trenger, og vi heiv de på bilen for å se. Hva tenker folk? 8,5x18 og 10x18. Disse går nå kant i kant med hjulbuen! PS: Sterke bilder med skitten bil og litt knask i hjulbuen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 vinterhjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Sommerhjul ! Bilen blir vesentlig lavere med dekk også. og når coiloversene kommer på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Ja, de ligger på posten og venter på deg, så jeg Hva skjer med style 95'ne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå