Gå til innhold

Min E39 523IA ///M-sport - SELGES

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm. det der var faktisk rått! Selvom den var altfor lav da :P

Alt for lav? Ka mener du? Går det Ann ??? :-D

Hehe, både ja og nei. Med tanke på at bilen ikke kommer til å brukt så ufattelig mye mer nå fremover, så nei. Men samtidig er det ok+ å faktisk klare å kjøre rundt her i Bergen. Kommer ikke til å legge den litt lavere enn hva den er nå. Skal fortsatt kunne brukes! :)

Blir godt å kunne justere høyden akkurat som du vil christer? :D

Det blir meget bra :D Spent på hvordan coilover kittet er å kjøre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. det der var faktisk rått! Selvom den var altfor lav da :P

Alt for lav? Ka mener du? Går det Ann ??? :-D

Hehe, både ja og nei. Med tanke på at bilen ikke kommer til å brukt så ufattelig mye mer nå fremover, så nei. Men samtidig er det ok+ å faktisk klare å kjøre rundt her i Bergen. Kommer ikke til å legge den litt lavere enn hva den er nå. Skal fortsatt kunne brukes! :)

Bilen er fortsatt brukbar selvom denne er lav som fy, det meste handler om kjørestil, og du endrer kjørestil etter høyden på bilen, det kommer naturlig. Så slepp den ned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det nærmer seg vår og god stemning med stormskritt nå, og det er ny jobb med skikkelig firmabil inne i bildet så E39'en får seg litt kos og blir godværs bil fremover! ;)

Litt av planene jeg tenkte fremover nå:

Coiloverkit blir montert i slutten av mars, og når dette blir montert hiver jeg på litt diverse annet snacks også som nye felger og M5 speil. Speil er handlet inn, felger er ikke helt avklart enda. Bilde kommer ut når disse er på bil! ;)

Vurderer også å foliere taket på bilen svart matt. Har en følelse for at det kan bli gromt! ;)

Blir opplakkering og fjerning av rust på begge hjulbuene bak slik at alt er på stell.

Satser på det blir en fin fin sommersesong! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...