Zaphod Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Noen som vet hvilket verktøy jeg må ha for å stramme casterstaget til navet? Løsna det litt for fort da jeg holder på og bytte fjærer og dempere og får ikke stramma bolten igjen. Ser det er en umbrako i midten der som må låses for å stramme mutteren og regner med det finne eget verktøy for dette?
Zaphod Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Prøvde det men knakk av umbrakoen På tide å prøve men noe kraftigere verktøy skjønner jeg..
vetu03 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Pleier å gå med en lang umbrako også ta den igjennom en pipe så bruker du skiftenøkkel på pipa for å skru mutteren og umbrako med skralle igjennom der du egentlig bruker skralla på pipa
Kennethe34 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Du kan bruke en jekk å jekke på casterstaget slik at det står i spenn mot navet. Da vil du få skrudd det fast uten mothold
Zaphod Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Takker for tips Blir vel en tur i garasjen i morgen for å prøve...
nimitz Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Du kan bruke en jekk å jekke på casterstaget slik at det står i spenn mot navet.Da vil du få skrudd det fast uten mothold Den patenten ser jeg ikke helt for meg...Mutteren sitter på undersiden så hvordan få jekket fast staget?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå