bbmw Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Nydelig bil, gjennomført og fantastisk farge! Har vært inne på tanken selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Så ut som du har gjort et bra forarbeid ja Marakesch er dritlekker på e30, skal snart begynne på min e30 nå, den blir også marakesch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2011 Takker! Forøvrig nesten ferdig med monteringen, mangler bare det viktigste. Felger og senk! Men da må jeg først få noen feriepenger;) Ellers hadde jeg tenkt til og ta jomfruturen rundt i hagan idag. Men det slapp jeg. Får det ser ut som bensinpumpa har tatt kvelden :/ Så da får vi bytte den og prøve igjen^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Da er ny bensinpumpe på plass, så i morra er det tid for første prøvetur, blir spennende. Kun kjørte 300m med bilen siden jeg kjøpte den for 1 år siden. Og ikke kjørt den i det hele tatt etter ny motor og lakk! Stemnigsbilde, ikke E30'n men er ikke feil med 3 av bøgdas Couper på rad:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crutix Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Gleder meg til å se resultatet, virker til å bli en jævli fin bil !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Dette blir bra, men få ut bilder, alt er morro å sjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 detta var bra! liker fargen jeg å pøs på med bilder! men du må ha 17" hjul ikke 16" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Her har du perfekte felger til bilen din. viewtopic.php?f=18&t=184971 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Se der ja. ikke feil. synd de var 5 bolt^^ Men blir nok 17" ja. etter å ha googla litt. Så syns jeg at 17" fyller hjulbuene mye bedre:) Bilder nærmer seg fæææælt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Se der ja. ikke feil. synd de var 5 bolt^^ Men blir nok 17" ja. etter å ha googla litt. Så syns jeg at 17" fyller hjulbuene mye bedre:)Bilder nærmer seg fæææælt;) Fysj ja... Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Da var første prøvetur gjort. tok det veldig pent, da motor har stått leeenge. tikka litt, men kan vel nesten ikke regne med annet. går seg nok til, ellers funka alt bra. gir/clutch/bremser/servo/driverk. Hadde ikke voldsomt turtall på tur'n med kjente at det var noe der ja. Bra med moment^^ Bilen sånn den er idag, uten bakrute, lånte 9x16, og uten senk. bilen er jo skyhøy:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Får bare mer og mer sansen for E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim e30 Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 gamle felgene min jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 Stemmer Målt oljetrykket nå. 2.5 på tomgang og 4 bar på 1500 rpm. kald motor. greit det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egern Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 For et smykke:D Håper denne blir å se i sommer. -Joacim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå