Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
denna bilen blir rå Glenn!! gleder meg til treffet nå altså!!

Takk takk lars! Må bare få tatt en shine på bilen din du å nå, så er du klar for treff! :D

• Svar 914
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hadde en ulyd i demperne forran, men etter en liten mistanke om mangel på skive mellom tårnlager og demperskål som det selfølgelig var, så er alt helt strøkent! tok en tur på eik for å høre og er som nytt!

Jeg og kny begynner å bli drilla på å skru selv nå, fikset begge demperne forran på under en time :)

værste jobben er å få bilen jekket opp, ingenting som går under :P

Skrevet

nå har jeg klikka meg inn på denne tråden i håp om å se orntlige bilder ivertfall 5-6 dager på rad, nå må du slutte å være så vanskelig :D

Skrevet
nå har jeg klikka meg inn på denne tråden i håp om å se orntlige bilder ivertfall 5-6 dager på rad, nå må du slutte å være så vanskelig :D

Hehe er litt med vilje at det ikke kommer noen bilder helt enda :lol:

Jeg og Kny begynner på detailing i morgen, så INNEN helgen skal jeg legge ut minst 1 bilde av HELE bilen :mrgreen:

Skrevet

Haha! tar dette som et kompliment jeg gutter :)

nå må bare jobbdagen bli ferdig så jeg kan starte med, skum,avfetting,vask,clay før poleringen til kny kan begynne :)

Skrevet

Som sagt, at jekken ikke passer under bilen er et kjent problem hos oss..finn deg noen planker som du kjører opp på slik at bilen blir høy nok ;)

Skrevet
Som sagt, at jekken ikke passer under bilen er et kjent problem hos oss..finn deg noen planker som du kjører opp på slik at bilen blir høy nok ;)

Jepp er de løsningen det har blitt. går et par plankebiter under, burner opp og med et lite løft i skjermen er jekken på plass ;)

Skrevet

Går inn i 3. dag med detailing idag.. har bare holdt på utvendig, skal ta interiøret neste mnd :)

Jeg sitter på jobb, mens Kny står i garasjen og jobber på bilen min.

Hva skulle man gjort uten Kny!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...