Glenglen Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 denna bilen blir rå Glenn!! gleder meg til treffet nå altså!! Takk takk lars! Må bare få tatt en shine på bilen din du å nå, så er du klar for treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hogstad-Trading.no Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Begynner å bli bra sweet nå, Glenn ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Hadde en ulyd i demperne forran, men etter en liten mistanke om mangel på skive mellom tårnlager og demperskål som det selfølgelig var, så er alt helt strøkent! tok en tur på eik for å høre og er som nytt! Jeg og kny begynner å bli drilla på å skru selv nå, fikset begge demperne forran på under en time værste jobben er å få bilen jekket opp, ingenting som går under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 nå har jeg klikka meg inn på denne tråden i håp om å se orntlige bilder ivertfall 5-6 dager på rad, nå må du slutte å være så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 nå har jeg klikka meg inn på denne tråden i håp om å se orntlige bilder ivertfall 5-6 dager på rad, nå må du slutte å være så vanskelig Hehe er litt med vilje at det ikke kommer noen bilder helt enda Jeg og Kny begynner på detailing i morgen, så INNEN helgen skal jeg legge ut minst 1 bilde av HELE bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Hør på han som maser om at ingen jekker går under bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Siden dere er blitt så flinke, så kanskje dere vil hjelpe meg med coilovers til E46'n når den dag kommer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Som noen sa til meg: Det er for lite bilder i tråden din".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Haha! tar dette som et kompliment jeg gutter nå må bare jobbdagen bli ferdig så jeg kan starte med, skum,avfetting,vask,clay før poleringen til kny kan begynne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Som sagt, at jekken ikke passer under bilen er et kjent problem hos oss..finn deg noen planker som du kjører opp på slik at bilen blir høy nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Som sagt, at jekken ikke passer under bilen er et kjent problem hos oss..finn deg noen planker som du kjører opp på slik at bilen blir høy nok Jepp er de løsningen det har blitt. går et par plankebiter under, burner opp og med et lite løft i skjermen er jekken på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 21, 2012 Share Skrevet Mars 21, 2012 Bare et par dager til det kommer bilder her nå trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2012 Går inn i 3. dag med detailing idag.. har bare holdt på utvendig, skal ta interiøret neste mnd Jeg sitter på jobb, mens Kny står i garasjen og jobber på bilen min. Hva skulle man gjort uten Kny!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå