Kai-P. Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Gt-splittere kan kjøpes billig på Ebay.. Jeg er med på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Gt-splittere kan kjøpes billig på Ebay.. Jeg er med på treff! God ide, tenke jeg ikke på engang Supert at du kommer! vi håper på litt bra oppmøte! husk å join eventen på facebook da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 sjekk parts and retards for gt splittere, di har et sett produsert av jom, kostet ca 490kr tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Er nok fare for at jeg dukker opp med bilen til frøkna også..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 sjekk parts and retards for gt splittere, di har et sett produsert av jom, kostet ca 490kr tror jeg.. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Er nok fare for at jeg dukker opp med bilen til frøkna også..! Håper det er 325'n og ikke volvo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 28, 2012 Share Skrevet Februar 28, 2012 Er nok fare for at jeg dukker opp med bilen til frøkna også..! Håper det er 325'n og ikke volvo'n Frøkna som kjører 325 vet du Kanskje jeg har rukket å fått gjort litt med bilen til da også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 sjekk parts and retards for gt splittere, di har et sett produsert av jom, kostet ca 490kr tror jeg.. http://www.partsandretards.no/styling/a ... tleppe-e36 de du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 GS BILDELER! Y U NO SEND RIKTIG DELER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 sjekk parts and retards for gt splittere, di har et sett produsert av jom, kostet ca 490kr tror jeg.. http://www.partsandretards.no/styling/a ... tleppe-e36 de du tenkte på? disse ja. ekte splittere er det ikke men greit nok til den prisen.. har di selv på caben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 sjekk parts and retards for gt splittere, di har et sett produsert av jom, kostet ca 490kr tror jeg.. http://www.partsandretards.no/styling/a ... tleppe-e36 de du tenkte på? disse ja. ekte splittere er det ikke men greit nok til den prisen.. har di selv på caben da blir vi like! bestillt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 hehe, greit og finne slike som ikke er for dyr, står og faktisk ganske lavt på bilen så det kan være lett og ødelegge di på en fartshump eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 hehe, greit og finne slike som ikke er for dyr, står og faktisk ganske lavt på bilen så det kan være lett og ødelegge di på en fartshump eller noe Akkurat derfor jeg ikke var så gira på å handle fra GS, skulle ha 3k for 2stk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 29, 2012 Share Skrevet Februar 29, 2012 GS BILDELER! Y U NO SEND RIKTIG DELER!!! Fått feil senk? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Gt-splittere kan kjøpes billig på Ebay.. Jeg er med på treff! God ide, tenke jeg ikke på engang Supert at du kommer! vi håper på litt bra oppmøte! husk å join eventen på facebook da Treff, hvor og når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå