hsd Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 *kortenedinnlegg* *kortenedinnlegg* Takk for tilbakemeldingen! utrolig gøy å høre at du liker den! Har en tråd, men har vert så opptatt med alt mulig at den ikke er oppdatert på lenge, men sjekker du innlegga mine finner du den Planen jeg har per dags dato, er GT stuk, bare blå og oransjeblink. Kjøpte meg mtech kopien fra partsandretards her for litt siden, det jeg ikke regna med var at jeg dagen etter den kom, så fikk jeg ordna en original m3 fanger (hadde hengerfeste, så trengte fester utenom, og denne hadde avtagbar bjelke, så handla hele pakka) Det jeg derimot kan bekrefte, er at kvaliteten på partsandretardsfangeren egentlig virker akkurat like solid, både i form av passform og materialtjukne/kvalitet. Løse lister har den og Eneste merkbare forskjellen, var at diffuseren på replicafangeren virka mere som hardplast, enn såkalt ABS plast som resten av fangeren er lagd av. Ellers følest dem veldig like, fx når man tar av bjelken og "vrigler" på dem mtp fjøring i plast etc (replicafangeren er veldig fleksibel. Endte faktisk opp med å montere replicafangeren siden originale fangeren hadde ødelagt diffuser + litt smelta plast over der pga forrige eiers eksospotte hadde gått på ville veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 hvilken voks har du brukt etter detailing? meget pen har den blitt ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 hvilken voks har du brukt etter detailing? meget pen har den blitt ivertfall Swissvax Onyx brukte jeg. Skal ta en liten strafferunde til på den pga. noe kjørespor, så da blir det nok Swissvax shield. Var Glenn som insisterte på at han skulle ha Onyx (knallvoks det også forøvrig!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 ok, skal vel kjøpe meg en bedre swisswax voks jeg også, har brukt cg petes 53 til nå, grei den men den holder ikke så lenge synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 *kortenedinnlegg* *kortenedinnlegg* Takk for tilbakemeldingen! utrolig gøy å høre at du liker den! Har en tråd, men har vert så opptatt med alt mulig at den ikke er oppdatert på lenge, men sjekker du innlegga mine finner du den Planen jeg har per dags dato, er GT stuk, bare blå og oransjeblink. Kjøpte meg mtech kopien fra partsandretards her for litt siden, det jeg ikke regna med var at jeg dagen etter den kom, så fikk jeg ordna en original m3 fanger (hadde hengerfeste, så trengte fester utenom, og denne hadde avtagbar bjelke, så handla hele pakka) Det jeg derimot kan bekrefte, er at kvaliteten på partsandretardsfangeren egentlig virker akkurat like solid, både i form av passform og materialtjukne/kvalitet. Løse lister har den og Eneste merkbare forskjellen, var at diffuseren på replicafangeren virka mere som hardplast, enn såkalt ABS plast som resten av fangeren er lagd av. Ellers følest dem veldig like, fx når man tar av bjelken og "vrigler" på dem mtp fjøring i plast etc (replicafangeren er veldig fleksibel. Endte faktisk opp med å montere replicafangeren siden originale fangeren hadde ødelagt diffuser + litt smelta plast over der pga forrige eiers eksospotte hadde gått på ville veier. Fiks deg en link til tråden din i signatur hadde vert gøy å følt med på din bil også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 ok, skal vel kjøpe meg en bedre swisswax voks jeg også, har brukt cg petes 53 til nå, grei den men den holder ikke så lenge synes jeg.. valgte å legge på litt billigere wax med tanke på at kny skal bruke shield på sin egen nå snart men swisswax er det hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Gikk på med godt mot idag på eksosen for å endelig få meg blanke endestusser, men etter å prøvemontert litt så fant jeg fort ut at dette ikke ble veldig pent og valgte å stoppe hele prosjektet for å finne meg en ny eksos som jeg vil bli mer fornøyd med. noen tips til eksos for 318? er ikke på jakt etter mest mulig lyd. fin lyd med blanke stusser! da blir jeg fornøyd lite stemingsbilde fra morroa Og denne eksosen er tilsalgs for 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Hmm, ikke pent med blanke? Hva skal du ha da? Svarte? Rosa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Likte ikke formen på enderøra, vil ha noe mere cleant. de skal selfølgelig være blanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Hmm, det mest cleane jeg kan komme på til denne her må være denne eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Den endestussen må da være limited edition. Stemmer for den jeg, muligens en dobbel, og airbrushet rosa sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 den var skikkelig snasen den spruddel, men har jo alerede hellokitty effekter på bilen jeg sticker i frontruta. kan jo ikke kjøre overkill heller Men helt seriøst, trenger eksos før treffet neste helg, så tips setter jeg god pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Hva trur folket? unviersal fitment. http://viewitem.eim.ebay.no/BMW-E36-E46 ... 47427/item Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi808 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 er ikke supersprint potta grei den da? endestussen former seg likt med diffuseren derfor den ene er litt kortere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 er ikke supersprint potta grei den da? endestussen former seg likt med diffuseren derfor den ene er litt kortere Jada greit nok det, men hvis du tar en titt på dette bildet her skjønner du sikkert hvorfor jeg ikke vil ha den på men passet faktisk ikke i defusern, åpningen er 17cm og potta måler ca 18. så måtte blitt en mod på defusern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå