Jokkke Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Eisenmann/Scorpion er vel det fineste du kan få av bakpotter, syns jeg. Rustfritt, tynne rør.. Flotte endestusser Koster litt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 koed har jo scorpion rustfrie eksos anlegg som ikke koster altfor mye og i motsettning til universale anlegg så passer di rett på uten mye jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 koed har jo scorpion rustfrie eksos anlegg som ikke koster altfor mye og i motsettning til universale anlegg så passer di rett på uten mye jobb. this. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Simons Sportsudstødning -Komplet- www8020 NOK 2.580,00 / NOK 3.225,001 Til følgende modeller: 316i/318i Sedan, Coupe, Cabrio, Touring fra 7/90 til 97 Information: - Komplet system efter katalysator. - Enderør: Rund, 2 * 80mm - Klik på billedet for at forstørre, samt se flere billeder. Den var jo ikke dum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Jeg hadde ikke tvilt på Scorpion fra koed hvis jeg var deg. Jeg hadde lett kjøpt den til ISen hvis ikke jeg hadde trengt mellompotta også, bare den koster jo nesten 2k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Jeg hadde ikke tvilt på Scorpion fra koed hvis jeg var deg. Jeg hadde lett kjøpt den til ISen hvis ikke jeg hadde trengt mellompotta også, bare den koster jo nesten 2k. Hm har du et delenr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Bare å se på effektanlegg på koed, de har både simons og scorpion, du kan velge mellom dtm endepotte eller ikke. Delenummeret på din bil blir eventuelt: www7840 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Bare å se på effektanlegg på koed, de har både simons og scorpion, du kan velge mellom dtm endepotte eller ikke. Delenummeret på din bil blir eventuelt: www7840 Var ikke dum den nei vet ikke helt hva jeg skal velge nå nei.. men blir jo pent nødt til å bestille på tirsdag i håp om at jeg kan få eksosen i orden før treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 *kremt* Scorpion *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Evt så har du den jeg har Perfekt for min del, bråker ikke etter oppmerksomhet, bare litt når man gir på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Evt så har du den jeg har Perfekt for min del, bråker ikke etter oppmerksomhet, bare litt når man gir på Hvilken har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Jeg har supersport, handla fra butikken til schmiedmann før i tiden ;P Kan se om jeg finner den, men jeg schmiedmann har et tåpelig søkeopplegg. Edit: Tok det fra gs istedet. Bildet er feil, så legger til bildet under. http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 8&type=alt Til og med kampanje på den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Fin E36 cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 men det supersport anlegget, bruker man eksosklemmer for og få det på eller kobles det mot di orginale koblingene på mellompotten? scorpion på koed er vel litt billigere, rustfritt og hos meg koblet di mot di org koblingene på mellom potten, tok 5min og montere det, dog litt lengere og få av det gammle da boltene var rustet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Jeg mener å huske jeg festet den på de orginale festene Hadde det samme problemet med festene mine ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå