lasseln Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Syns ikke motorrommet ser ut som Kny-standard, så tviler litt på det. Føyer meg pent inn i rekken av spente forumbrukere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Syns ikke motorrommet ser ut som Kny-standard, så tviler litt på det.Føyer meg pent inn i rekken av spente forumbrukere Bra observert er en av stedene jeg gleder meg til å shine.. den er ikke veldig ren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Teasing er bare slemt.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Teasing er bare slemt.. :/ Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Hmm.. Du sier noe der;) var egentlig ment som en spøk, tror vel ikke Kny selger e36'n med det første? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Hmm.. Du sier noe der;) var egentlig ment som en spøk, tror vel ikke Kny selger e36'n med det første? den har ingen råd til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Får M3 for det han skal ha for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Syns slangeklemme-teorien var en fin løsning jeg, so bring it on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Haha, er nok ikke min han har kjøpt nei, den skal beholdes og gjøres strøken framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Hehe folk har litt peil her inne, men røper ikke hva det er enda Oppdaget et problem når jeg kikket på den igjen idag. så ut som den lakk fra tannstanga venstre side... noen som har peil på sånt? det har nemlig ikke jeg Om tannstanga er gåen, så koster det jo en god del for en ny..ihvertfall den jeg trengte Gleder meg til å se hele bilder av bilen ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 No er vi spente her Noe med 2.8 eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Hehe.. Er det med- eller uten tak denne ganga da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 For faen da Glenn, kom igjen nuu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Er på skolen , oppdaterer bimmers hele tiden Glenn kom igjen vi har vært på pinebenken lenge nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå