Shattered Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Ahh, tosk! Er skikkelig spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Nå har du fått 5 sider med bare nybilen, på tide og si hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Blir jo ikke en stor overaskelse egentlig, vi vet det er en E36 med m52b2x motor. Hvor spennende kan det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Jeg ble tilfeldigvis passert av en grønn E36, så ikke om det sto 320 eller 328 på den, som tuta og hilste midt i rushen i dag. Var det deg? Tror det var AN eller AR på skiltet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 da er det vel ganske bænkers da, grønn e36 328i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Føreren så yngre ut enn Glenn! Så vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 han viste sitt sanne jeg egentlig er han 17 og fått lapp fra faren sin hvor det står han får lov til å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Jeg ser for meg en grønn E36 328 med fire dører. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 haha se her å dere chat'r ned tråden min også om en bil jeg ikke har engang! Den blir kanskje hentet til helgen, så dere har nok ikke spottet meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 haha se her å dere chat'r ned tråden min også om en bil jeg ikke har engang! Den blir kanskje hentet til helgen, så dere har nok ikke spottet meg enda Hahah vi føler oss lurt glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Nye bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 haha, spøkefuglen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Gratulerer akkurat sånn en BMW skal se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Kom igjen a , vi har venta i 2 dager nå få fram nye bilen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Hehe desverre tørr jeg ikke legge ut no info før det er i boks kan jo gå skeis og da er det bare flaut haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå