motocross4 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Hallo. Politiet var her nå. De sa jeg har kasta egg på russe bilen som kjørte. Jeg sa ja jeg gjorde det. Hva tror dere vil skje med meg? vi skal på samtale i morra med politiet. Jeg er jo over den kriminelle lavalder så`? men noen som kan si hva som skjer eller tror hva som skjer? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Kan tenke meg at det er forskjellige ting som surrer i hodet ditt akkurat nå men tror nok du skal ta det med ro. Tror ikke det er så mye de kan gjøre akkurat... 21års fengsel blir det ikke, men en liten alvorsprat fra det øverste hold skal du ikke se bort fra. Lite å gjøre på de blåkledde for tiden desverre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Kommer ann på.. var det egg fra frittgående høner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Eller var hønene med på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Tror uansett at politiet har en høne å plukke med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Tipper det blir med den samtalen og en advarsel. Værste som kan skje er vel en liten bot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Ok, Takk for det blir litt irritert! dem kan stå og sprute elpejuice, gammal melk men vi kankje kjøre en dritt! Men får se! Har vært borti di forpulte blå kledde før får ikke akkurat noe mere respekt for dem for og si det slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Blir det noe sak så anmelder jeg dem og for og sprute dritt og piss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Shit az, gangstershit på bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 ? Ok bare spør jeg assa! Er like idioter som dem jeg da ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Drar du noe høne på slikt forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Var noen som klinte ned egg og papir på russebussen våres, og BIMMERn min på parkeringa en natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Har vært borti di forpulte blå kledde før får ikke akkurat noe mere respekt for dem for og si det slik! Må ikke la politiet egge deg opp sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Voldsomt til kakling da... men det blir vel en liten alvorsprat og maks en bot for forstyrre "ro og orden". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Foreldrene dine kan bli pliktet å betale regninga, Dvs ny lakk til russebilen, (ca 40.000,- på godkjent lakkeringsverksted), Hvis dere nekter å betale dette vil du bli overlevert barneværnet., er du heldig havner du på et sted med snille mennesker, for der knuller de deg ikke i rumpa, slik som alle andre steder. SÅ, enten får du gjøre klar 40.000,- Eller så får du smøre opp rumpa di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg