Gå til innhold

Har blitt anmeldt for og kaste egg på russen hva nå`?

Share

Anbefalte innlegg

Hallo. Politiet var her nå. De sa jeg har kasta egg på russe bilen som kjørte. Jeg sa ja jeg gjorde det. Hva tror dere vil skje med meg? vi skal på samtale i morra med politiet. Jeg er jo over den kriminelle lavalder så`? men noen som kan si hva som skjer eller tror hva som skjer?

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Kan tenke meg at det er forskjellige ting som surrer i hodet ditt akkurat nå men tror nok du skal ta det med ro. Tror ikke det er så mye de kan gjøre akkurat... :) 21års fengsel blir det ikke, men en liten alvorsprat fra det øverste hold skal du ikke se bort fra.

Lite å gjøre på de blåkledde for tiden desverre :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Takk for det blir litt irritert! dem kan stå og sprute elpejuice, gammal melk men vi kankje kjøre en dritt! Men får se! Har vært borti di forpulte blå kledde før får ikke akkurat noe mere respekt for dem for og si det slik!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene dine kan bli pliktet å betale regninga, Dvs ny lakk til russebilen, (ca 40.000,- på godkjent lakkeringsverksted), Hvis dere nekter å betale dette vil du bli overlevert barneværnet., er du heldig havner du på et sted med snille mennesker, for der knuller de deg ikke i rumpa, slik som alle andre steder. SÅ, enten får du gjøre klar 40.000,- Eller så får du smøre opp rumpa di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...