Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du facelift? Hvilken "stil" skal du ha på bilen?

Jeg syns Royalblau Metallic er en klassisk pen farge...

01.jpg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Må si jeg er MEGET enig med Orjan her! Om du har preface, så ville jeg droppa M-tech2, og heller kjørt den så clean som den over her, med feite hjul..;) Det hadde blitt en vinner 8)

Skrevet

mye fint her! :)

det er jo smak og behag. Men jeg har valgt og ha på facelift støtfangere med svart blanke lister rundt om. Så m-tech 2 front, touring sideskjørt, m-tech 2 bakfanger og m-tech 2 vinge :) også blir det noen gromme kantfelger :wink:

Skrevet
3nfzgkbuwybn3e9h9ay9.jpg

Det første bilde, er det british racing green? :)

Syns det ligna på malachitgrun, samma farge jeg har på touringen.

Men achatgrun var jo veldig lik malachitgrun så vanskelig å se på bildet egentlig.

British racing green er forresten ikke en bestemt nyanse. Har vært mange forsjellige "british racing green"

Skrevet

Mange mærker har "british racing green" i sortemanget sitt, så derfor varierer den litt :) Di forskjellige mærkene bestiller opp masse lakk når dem produserer biler med disse fargene, kan variere hvilken produsent dem bruker osv...derfor er det litt nøyanseforskjeller...

Skrevet

nå forstår jeg :) men hvis jeg skulle hatt helt lik farge som den e30 m3'n som jeg la ut. trur du et lakkeringfirma klarer å finne ut den fargetypen det er?

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...