Orjan Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Har du facelift? Hvilken "stil" skal du ha på bilen? Jeg syns Royalblau Metallic er en klassisk pen farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 han skal ha facelift front å komplett mtech-2 samt shadowlinelister og noen grome felger har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Må si jeg er MEGET enig med Orjan her! Om du har preface, så ville jeg droppa M-tech2, og heller kjørt den så clean som den over her, med feite hjul.. Det hadde blitt en vinner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 mye fint her! det er jo smak og behag. Men jeg har valgt og ha på facelift støtfangere med svart blanke lister rundt om. Så m-tech 2 front, touring sideskjørt, m-tech 2 bakfanger og m-tech 2 vinge også blir det noen gromme kantfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Det første bilde, er det british racing green? Syns det ligna på malachitgrun, samma farge jeg har på touringen. Men achatgrun var jo veldig lik malachitgrun så vanskelig å se på bildet egentlig. British racing green er forresten ikke en bestemt nyanse. Har vært mange forsjellige "british racing green" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 det viste jeg faktisk ikke! Men da jeg googler denne fargen så ser jeg at det er noen biler som har litt mørkere enn andre. som her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Noen som veit hvilken nyanse på det bilde er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Mange mærker har "british racing green" i sortemanget sitt, så derfor varierer den litt Di forskjellige mærkene bestiller opp masse lakk når dem produserer biler med disse fargene, kan variere hvilken produsent dem bruker osv...derfor er det litt nøyanseforskjeller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 nå forstår jeg men hvis jeg skulle hatt helt lik farge som den e30 m3'n som jeg la ut. trur du et lakkeringfirma klarer å finne ut den fargetypen det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 nå forstår jeg men hvis jeg skulle hatt helt lik farge som den e30 m3'n som jeg la ut. trur du et lakkeringfirma klarer å finne ut den fargetypen det er? Fargen på den er Alpinagrün http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01422/f01422.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 så det var ikke den fargen jeg mente nei. da jeg ser litt på bildene ble jeg jaggu litt i tvil igjen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 ta grønn! farge er farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 hehe. nja, det er det vell ikke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 noen som veit om noen andre stilige grønn metalic farger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå