hagenrj Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 har noen peiling på hvordan føler på min 320 som har gått når viften ikke stopper ? Seff ikke forlite veske eller noe annet. Det er en føler å hvor den er.?
brannmester Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Grattis me en 230 D, den må du legge ut bilde av hvis du tar en titt på denne linken: viewtopic.php?f=1&t=173930&start=0&hilit=vifte+problem+e46 byttet denne på min gamle e46, 2002 modell. vifta levde sitt eget liv, men ble bra etter bytte. sjekk om det er samme symptomene som beskrevet i linken over. redigert i ettertid: Etter å ha lest spørsmålet ditt en gang til, er jeg ikke sikker på om vi tenkte på det samme.
Otis Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Kan ikke skjønne hvilken vifte det er som skal stoppe selv ved lite væske? Kjølvæske? Isåfall så stopper ikke viften noen gang, da det er viskosekobling på denne motoren. Da tenker jeg på viften som står rett bak radiator og skal kjøle ned radiator.
Ballder Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Det sitter en elektrisk vifte (husker ikke hvor på e46) i forbindelse med AC og denne går mer eller mindre konstant når AC er innkoblet på en middels varm dag. Kan det være denne han/hun har sett tro?
hagenrj Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Skrevet Mai 6, 2011 Ac avslått , det er viften som kjøler radiator
Ballder Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Ac avslått , det er viften som kjøler radiator Viften som eventuelt funker ved påslått AC, kjøler også ned radiatoren(e). Det nevnes at det er viskose vifte på bilen din, og stemmer det, så vet ikke jeg hvilken vifte du eventuelt snakker om.
Hpi Skrevet Mai 6, 2011 Skrevet Mai 6, 2011 Har en 530Dat E39 og den har også denne Aux vifta eller pusher vifta som sitter foran radiatoren mot grillen. Denne går ganske mye ved bruk av Ac og er elektrisk, jeg skiftet nettopp denne på min. Delenummer 64546921396 på E39 Nr 5 her: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
hagenrj Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /19515.gif Denne vifta
Otis Skrevet Mai 7, 2011 Skrevet Mai 7, 2011 Det er vifta til AC. Da ser du hva Hpi skrev. Men vet e39 har et problem med noe som gjør at den går hele tiden, vet ikke om e46 har samme problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå