ferryet Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Hei Her er min Bmw e39 touring. De to første bildene er fra jeg kjøpte den, gjort en del etter det. m5 grill led lykter bak angeleyes kroma lykter foran nye grøftelys foran krom håntak krom speil sota ruter m merker 19" felger, er ikke på bildet, kommer bilder med dem senere. osv...... Hva som skal gjøres. M fanger foran M fanger bak med duplex 2x2 m lister m eksos osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferryet Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Vill ha noe respons Noe som kunne vært gjort annerledes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Ser ut som et flott utgangspunkt, men jeg personlig er ikke begeistret for chromen. Jeg ville naturligvis av den grunn røsket av all chrome som er satt på og byttet tilbake til de originale tåkelysene. Ellers gjør jo andre felger, senk og litt ekstriørbehandling susen på disse bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Fin bil med stort potensiale! Er enig i at all chrome burde tas vekk. Ang lykter ville jeg heller kjørt på med Hella lykter, eller led-lykter UTEN chrom. Det blir for kebab. Du kan se på min, et greit utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Ja som nevnt over her chrome vekk. Senk. Alle m emblemer taes vekk. M-fanger. Da har du deg en perfekt E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Syns bilen var finere før du gjorde noe som helst med den jeg! Fælt med all den krommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Ser ut som et flott utgangspunkt, men jeg personlig er ikke begeistret for chromen. Jeg ville naturligvis av den grunn røsket av all chrome som er satt på og byttet tilbake til de originale tåkelysene. Ellers gjør jo andre felger, senk og litt ekstriørbehandling susen på disse bilene.. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferryet Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Det sitter andre felger på den 19" 235 40. Må si meg litt enig med krommen, det ble litt mye. Men har vurdert å selge bilen og anskaffe meg en Bmw e60:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 sett gjerne på kromstiper rundt panserkanten også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå