kjetilbiri Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Tenkte å legge ut de få bildene jeg har av bilen min Det er en 96modell 320. Senket med Spax Coilovers, nylakkert i en spesiell Mercedes lakk med røde flakes (ser ikke effekten på bildene), og den ruller på 215/35/18 håper folk synes den ser grei ut^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbiri Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 den gule filmen på frontlyktene skal muligens av etterhvert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Pen cab! Alltid hatt sansen for E36 cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbiri Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Herlig cab! Ser ut til at du har et nydelig interiør også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbiri Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 takktakk^^ interiøret er ikke så verst nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Må si dette er den første e36 jeg noensinne har synes ser pen ut! Få av den gule filmen på lyktene så er dette topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbiri Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 kult å høre takk skal du ha ja den blir nok borte snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbiri Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Noen bilder som er tatt sommer og høst 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbiri Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2012 Forresten; noen som vet om billig og grei hardtop tilsalgs? Eller vet hvordan disse bilene er på vinteren? Må desverre bruke denne bilen i vinter, da jeg klarte å vrake vinterbilen min :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Meget fin cabe ja som blir ennå finere med nye felgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbiri Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 har veldig lyst på nye felger, men er usikker på hva jeg skal ha. tar gjerne i mot forslag!^^ helst ikkenoe som "alle" andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Pen cab! Det jeg ville gjort med denne var å bytte ut baklyker med vanlige hvite/røde. Dropp LED greia. Ville også tatt å lagt den gule lyktefilmen på innerglassa, og ikke på utsiden. Fjern ringene også. Gul lyktefilm og AE? nææh. Ellers var den veldig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbiri Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 takk skal du ha! Nye lykter foran, og bak skal kjøpes til våren^^ men den gule filmen er av nå da, ble penere uten. men det må prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå