awt Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Jeg mener på at to av tåkelysene må kobles som ekstralys/fjernlys om det skal være lovlig. Nå er det forsåvidt noen nyere E-klasser som har dette, men jeg vet ikke hva som er gjort her eller hvordan disse lyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Dæven. Den kledde virkelig de store felgene Synns også den gjorde seg i sølv. Lekker vogn Takker , jeg er storfornøyd med både felger , farge og ikke minst bilen , min første BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 På tide med ny fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 jah...deeeeet funka dårlig.... haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Sikker mye fint der Tror ikke det blir noe fanger bytte med det første . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 tenkte på den sorte øverst... åssen går det med bilen? sliter med at den kabelen jeg bestilte fra ebay er ganske ustabil når den skal holde kontakt med bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Jeg bruker samme kabelen selv og har ikke opplevd problemer med kommunikasjon. Husk at det er viktig å bruke lader , deaktivere brannmur og stoppe antivirus programmer på pc . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 ah..hm...brannmur og antivirus programmen skal være slått av tror jeg...men lader ja...driver med sånt uten batterilader jeg...trygt...? Har du forresten "follow me home lights" på bilen når du åpner den? Eller kun når du låser/drar i spaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Drive med sånt uten lader er ikke trygt . . . . . Jeg har ikke "follow me home lights" på bilen enda , har planer om å kode dette og lukke funksjon av bakluka. Blinklys spaka har jeg ikke prøvd , men jeg ser i manualen at det er noe greier der . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Når du slår av bilen, så drar man i fjernlys spaken..da er lysene på en stund... fått koda de om til at det lyser angeleyes og tåkelys isteder for xenon.. Men jeg får ikke til at de lysene skrur seg på når jeg åpner bilen... Skal forresten fikse e60 tåkelys på bilen..håper det blir penere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2012 Du kan også lyse opp ene siden av bilen . . . . . Sitat User Manual : Standing lamps, left and right* You also enjoy the option of lighting up just one side of your vehicle when parking: With the ignition off, press the lever in the desired direction 3, past the resistance point. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Ja i know...bare dumt "follow me home" MÅ aktiveres manuelt før man låser bilen... Angeleyesne står dog på når man har bryter i Auto..men slår seg etter at man låser bilen... Har skrudd på "trippel-blink" og at setene justeres automatisk ved ny nøkkel/sjåfør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Lakkerte kalipperene i dag og fikk på sommerdekka , denne gang med 15 mm spacere bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Har også kjøpt inn sølv lakk til kalipperne til sjuern! blei bra detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Ja jeg er storfornøyd , takk for hjelpen med spacerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå