Jan Tore Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Så faktisk pent ut med svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Behold den i krom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Kjør på med svart du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 28, 2011 Share Skrevet Mai 28, 2011 Lakkér dem i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Hadde nok kjøpt sorte i og med at du ikke har kromlistene på vinduene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Da ble det 3 sorte , 1 krom og en sølv Jeg tror jeg prøver å lakkere dem svarte , bør vel kansje bruke to komponent spray. Dersom det blir feil så har GS nye . . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Prøvde med sort vinyl på grillen igår , men jeg fikk det ikke til Det ble trøbbel i svingene så det blir nok lakk ja . Kjøpte vinylen herfra http://www.bmwshadowline.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Lakkerte ringene til grillen igår , synes det ble bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Synes det ble for mye "sort" i front...? Litt vanskelig å forklare...Siden alt nå er i sort så er det jo igrunn greit siden det matcher...Men synes fronten ble enda større nå med sort grill... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Krom så bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Synes det ble for mye "sort" i front...? Litt vanskelig å forklare...Siden alt nå er i sort så er det jo igrunn greit siden det matcher...Men synes fronten ble enda større nå med sort grill... Var lenge i tvil om det ble for mye svart , men foreløpig synest jeg det passer . Det er jo en stor bil , så det må jo være en stor front også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Syns det ble mye bedre enn krom! Av en eller annen grunn ser bilen bredere ut..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 BMW gutta er alltid uenige om shadowline vs krom.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Svart ble nok tøffere. Jeg har også e65 med shadowline men hele bilen min er svart så da ble det ikke noe kontraster. Grillen jeg kjøpte er "flat". Si ifra hvis du er interessert så kan jeg skaffe en til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 vs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå