Gå til innhold

BMW E65 730d med 128 felger , alle bildene på første side :)

Anbefalte innlegg

Grillen jeg kjøpte er "flat".

Si ifra hvis du er interessert så kan jeg skaffe en til..

Takk for det ,

har sett på disse på ebay , men blir ikke helt komfortabel med flat.

Vil gjerne ha den slik den var , untatt fargen . . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grillen jeg kjøpte er "flat".

Si ifra hvis du er interessert så kan jeg skaffe en til..

Takk for det ,

har sett på disse på ebay , men blir ikke helt komfortabel med flat.

Vil gjerne ha den slik den var , untatt fargen . . . .

Jeg har en originalgrill hvis du vil ha en å eksprimentere litt med.

Jeg skal lakke min men venter til jeg finner en fin frontleppe som skal lakkeres. Den flate ser nok enda bedre ut når hele er i bilens farge.

Kan sende deg bilde når det er gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp!

men har en e65 selv, så er alltid moro å se flere medlemmer med bmw`s flaggskip! men neivel...behold bildene selv :)

Har ikke fler bilder men kan sikkert ta ett par. Den blir nok bedre med lakk i og med den lille biten mellom nyrene heller ikke er lakkert og jeg klarte ikke å demontere fra gamle grillen.

Den er litt spesiell men synes egentlig det ble bra selv, kanskje litt annerledes på bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Testet Dynamic Drive i dag ved hjelp av DIS ,

imponerende hva dette systemet kan gjøre med to tonn bil :applause:

Artig!

Kan jeg spørre om hvor du kjøpte programvare og kabel?

Kan men senke den elektronisk? Har sjekket flere stedet etter senk foran men ingen som leverer til dynamic drive, kanskje fordi det kun er elektronisk?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en OBD2 USB Kabel på ebay til 12$ og lastet ned DIS 57 her ftp://94.212.182.18/../BMW-GT1-DIS/

Og så er det bare å lese her til øyet blir stort og vått http://forums.bimmerforums.com/forum/fo ... .php?f=233

Det går med noen kvelder for å installere det , men resultatet er topp , egentlig et must for alle med E65 :)

Det er ikke mulig å senke med dynamic drive , dette er ett hydraulisk systen som holder bilen i vater , så dersom den går opp på ene siden så går den ned på andre siden .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en OBD2 USB Kabel på ebay til 12$ og lastet ned DIS 57 her ftp://94.212.182.18/../BMW-GT1-DIS/

Og så er det bare å lese her til øyet blir stort og vått http://forums.bimmerforums.com/forum/fo ... .php?f=233

Det går med noen kvelder for å installere det , men resultatet er topp , egentlig et must for alle med E65 :)

Det er ikke mulig å senke med dynamic drive , dette er ett hydraulisk systen som holder bilen i vater , så dersom den går opp på ene siden så går den ned på andre siden .

Har du ett ebay item nummer?

Jeg ser så mye forskjellig der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...