Gå til innhold

BMW E65 730d med 128 felger , alle bildene på første side :)

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei ser den...Men takspoiler går under kategori "rånebil" ifølge meg....

Fikk spoileren fra Taiwan i dag , strøken finish og passform .

Imponerende å få denne hjem ferdiglakkert fra andre siden av kloden for 430 kroner :shock:

Har ikke festet den enda , da jeg ikke er helt sikker enda , men jeg tror det blir :)

IMG_4828.jpg

IMG_4833.jpg

IMG_4829.jpg

IMG_4830.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa i snapshot tråden: Denne er det bare å montere! Har aldri sett en bil som har kledd en slik takspoiler/bakrutesenker så bra som denne gjorde!

Kan ha noe med av den var veldig "lavtbyggende". Slike som du får til E36 f.eks. ser så jævla klumpete ut-_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit greit jeg gir meg...gidder ikke diskutere lizzom... For den var faktisk kledelig! I like it!

Hvordan fikk du den ferdig lakkert og levert for 430kr? Kanskje jeg burde få link ;)

Forresten...vet du hva som kan være galt når soltaket ikke vippes helt opp i bakkant? Vanskelig å råne på denne måten...

Fikk forresten pakken din igår....fått min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit greit jeg gir meg...gidder ikke diskutere lizzom... For den var faktisk kledelig! I like it!

Hvordan fikk du den ferdig lakkert og levert for 430kr? Kanskje jeg burde få link ;)

Forresten...vet du hva som kan være galt når soltaket ikke vippes helt opp i bakkant? Vanskelig å råne på denne måten...

Fikk forresten pakken din igår....fått min?

Link til spoileren $77 hjem på døra :Dhttp://www.bimmerpost.com/forums/attach ... 1271003964

Skjer der noe når du bare trykker på takluke knappen ? ?

Pakken kommer sikkert i dag , blir spennende det :D

Den var såpass diskret at det er bare å montere. 7ere skal i mine øyne ikke ha noe eksta plastikk i form av spoilere, lipper og vinger, men dette var godkjent :D

Takker ,

enig at det skal være diskret og minst mulig dill på en 7'er , men jeg føler at dette er innenfor 8) grensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja altså...luka vipper seg opp 2-3 cm og blir stående...når jeg skal lukke den så går den for langt ned bak...eller så vipper den opp igjen...vanskelig å forklare..men for å lukke takluka fra vipp til lukket posisjon må jeg trykke litt og litt på knappen...

Og den linken hadde jo bare ett fargekart...hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sendte den med vanlig a-post! Merkelige saker, har heller ikke mottatt den i retur (står avsender adresse på den også)

Da har det , ifølge fruen , kommet noen bolter og stålgreier i posten , bukker og takker :)

Er på jobb fortiden , så det blir ikke montert før i slutten av måneden . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...