wicky124 Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 i shall try again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 nei ser den...Men takspoiler går under kategori "rånebil" ifølge meg.... Fikk spoileren fra Taiwan i dag , strøken finish og passform . Imponerende å få denne hjem ferdiglakkert fra andre siden av kloden for 430 kroner Har ikke festet den enda , da jeg ikke er helt sikker enda , men jeg tror det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Som jeg sa i snapshot tråden: Denne er det bare å montere! Har aldri sett en bil som har kledd en slik takspoiler/bakrutesenker så bra som denne gjorde! Kan ha noe med av den var veldig "lavtbyggende". Slike som du får til E36 f.eks. ser så jævla klumpete ut-_- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Den blir nok montert ja , liker den bedre og bedre . . . . Jeg synest det er en hårfin balansegang når det gjelder å henge på utstyr , det kan fort bli for mye av det gode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 greit greit jeg gir meg...gidder ikke diskutere lizzom... For den var faktisk kledelig! I like it! Hvordan fikk du den ferdig lakkert og levert for 430kr? Kanskje jeg burde få link Forresten...vet du hva som kan være galt når soltaket ikke vippes helt opp i bakkant? Vanskelig å råne på denne måten... Fikk forresten pakken din igår....fått min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Den var såpass diskret at det er bare å montere. 7ere skal i mine øyne ikke ha noe eksta plastikk i form av spoilere, lipper og vinger, men dette var godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 greit greit jeg gir meg...gidder ikke diskutere lizzom... For den var faktisk kledelig! I like it! Hvordan fikk du den ferdig lakkert og levert for 430kr? Kanskje jeg burde få link Forresten...vet du hva som kan være galt når soltaket ikke vippes helt opp i bakkant? Vanskelig å råne på denne måten... Fikk forresten pakken din igår....fått min? Link til spoileren $77 hjem på døra http://www.bimmerpost.com/forums/attach ... 1271003964 Skjer der noe når du bare trykker på takluke knappen ? ? Pakken kommer sikkert i dag , blir spennende det Den var såpass diskret at det er bare å montere. 7ere skal i mine øyne ikke ha noe eksta plastikk i form av spoilere, lipper og vinger, men dette var godkjent Takker , enig at det skal være diskret og minst mulig dill på en 7'er , men jeg føler at dette er innenfor grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 ja altså...luka vipper seg opp 2-3 cm og blir stående...når jeg skal lukke den så går den for langt ned bak...eller så vipper den opp igjen...vanskelig å forklare..men for å lukke takluka fra vipp til lukket posisjon må jeg trykke litt og litt på knappen... Og den linken hadde jo bare ett fargekart...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Og den linken hadde jo bare ett fargekart...hmm... Fikk forresten pakken din igår....fått min? Sorry , feil Paste , link til spoileren : http://www.ebay.com/itm/220860147813?ss ... 1439.l2649 Har ikke mottatt noe pakke enda , sendte du den med hest og kjerre ? ? ? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Nei sendte den med vanlig a-post! Merkelige saker, har heller ikke mottatt den i retur (står avsender adresse på den også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 takluka går litt for langt ned for så å gå opp igjen den. Det er antagelig pga pakninga eller noe. Så nare trykk på knappen du og la "naturen gå sin gang".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Denne ble virkelig stilig med takspoiler faktisk, ruta ble litt mindre og får en blanding mellom coupe og limo look nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Takker Ja jeg er stor fornøyd med spoileren . Trodde jeg kom til å se den i speilet men den tar så lite av bakruta at den ikke viser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 takluka går litt for langt ned for så å gå opp igjen den. Det er antagelig pga pakninga eller noe. Så nare trykk på knappen du og la "naturen gå sin gang".. gjør jo det...men den lukker seg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Nei sendte den med vanlig a-post! Merkelige saker, har heller ikke mottatt den i retur (står avsender adresse på den også) Da har det , ifølge fruen , kommet noen bolter og stålgreier i posten , bukker og takker Er på jobb fortiden , så det blir ikke montert før i slutten av måneden . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå