ahj Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Hei, min E90 har begynt å knirke når jeg kjører. Lurer på om det er noe galt med støtdemperen. Noen andre som har opplevd dette? Eller noen som vet hva det kan være? Mvh ahj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 foran eller bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 foran eller bak? Høyre bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Knirkeforing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 KnirkeforingNr 2 på bildet: Men lyden kommer også når bilen står stille. Eller jeg klarer å få frem knirkingen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Sorry linka til feil bilde. Bilde er fra E60, hvor dette er en vanlig feil. Vet ikke hvor vanlig samme feilen er på E90, sikkert andre som vet det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Den kommer (ofte) fra en av de nedre bærearmene (er ikke lik bakstilling som på e39/e60). Husker desverre ikke hvilken, men det var ikke så vanskelig å skjønne når en så på det. Ytre kule, om det ikke var klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Den kommer (ofte) fra en av de nedre bærearmene (er ikke lik bakstilling som på e39/e60). Husker desverre ikke hvilken, men det var ikke så vanskelig å skjønne når en så på det. Ytre kule, om det ikke var klart. Tusen takk for svar. Men knirkelyden kan også frembringes når bilen står stille. Kan det være foringen som er gåen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 det er jo ikke en vanlig foring (selv ikke "knirkeforing" er en vanlig foring), og for å svare på spørsmålet, ja det er godt mulig. Men det trenger ikke å være det jeg nevner, kan være andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 det er jo ikke en vanlig foring (selv ikke "knirkeforing" er en vanlig foring), og for å svare på spørsmålet, ja det er godt mulig. Men det trenger ikke å være det jeg nevner, kan være andre ting. Okei, tusen takk. Stikker innom merkeverksted i morgen og spør dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå