SST Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Er det noen som har tips om verksteder i Oslo med god kontroll på BMW? Jeg har et litt akutt tilfelle og hos Alf Lie var det feriestengt. Anyone? Takker for tips
hagenisse Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Autopower på kalbakken var ok når jeg var der for mange år siden. Vet ikke om de holder på ennå engang, men
Stonescream Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Jeg hadde min gamle e34 520 på sjekk hos mekonomen på storo og det ble fiksa og ordna det som måtte ordnes der uten hverken store problem eller sjokk.
Kny Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Jeg brukte Furubakken BMW verksted på min forrige service, fikk gode priser og kundeservice der Mekonomen på Storo opplevde ikke jeg som noe positivt, hadde en oljeservice m/filter der, og de tok 1000,- mer enn mekonomen i Gjerdrum for akkurat samme servicen på samme motoren (har hatt 2x 320D). Synes ikke de jeg var i kontakt med der var så serviceinstilte heller...
SST Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Ringte Autopower i dag, og servicen så langt er upåklagelig. Da gjenstår bare selve arbeidet...
Marregutten Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Var hos Alf Lie i fjor sommer(første gang). Satte bilen fra meg på morgenen og hentet den i 16-tiden for Service 2. Knall kundebehandling. hyggelig og imøtekommende. Kan absolutt anbefale han videre. Hadde tenkt meg en tur nå i sommer også, men verserte jo mye rykter om Alfs helsetilstand. Han holder vel fremdeles koken der borte?
bmwtds Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Alf døde desverre i går men verkstedet drives videre av sønnen hans...
ZhilleN Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 RIP Alf Lie, han var en av norges beste bmwmekanikere. Sønnen driver der fortsatt, Ole Martin som jeg har god kontakt med. Jeg driver ved siden av han, han er og anbefale på det sterkeste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå