Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da missfortstod du poenget mitt ;)

jeg gidder ikke å være med på en runde med drittslenging, denne diskusjonene tar allerede en veldig feil retning.

Skrevet
Da missfortstod du poenget mitt ;)

jeg gidder ikke å være med på en runde med drittslenging, denne diskusjonene tar allerede en veldig feil retning.

Du kan jo alltids komme med argumenter i mot?! en lav og stiv bil vil bidra til at man MÅ kjøre saktere, ta hensyn til ujevnheter. litt verre med mye effekt:river seg løs, kontrer over i motsatt og treffer en barnefamilie, her er et eksempel på hva det fører til, original fjæring er det også(båtegenskaper) som du ser(også farlig):

Er ikke jeg som kommer med drittslenging, men vedkommende fra tønsberg med e30 som kaller folk idioter, bedre å komme med motargumenter, så er det muligheter for at en kan bli tatt seriøst au :wink:

Skrevet
En senka bil med breie hjul ligger bedre på veien enn en tilsvarende originalbil

Nei, det er slettes ikke sikkert - spesielt ikke hvis man senker på "bingen-måten". Alltid morsomt å se rånebiler der de spretter rundt på demperstopperne sine med i praksis null veigrep.

Skrevet

Jo, det er sikkert.. for jeg har to helt like biler, en original og en modda. Trenger ikke å si hva som ligger best på veien, waaaaaay better, men på ujevn vei ville senkesett med steinharde dempere selvsagt være raskere, men i forhold til en original er låve-senk mye bedre :wink:

Skrevet

For å dra dette on topic igjen: Det blir spennende å se om det må betales avgift på amatørbygg. Siden dette betyr at SVV må ha en avdeling med høy teknisk kompetansen, er det lov å håpe at dette også åpner for å godkjenne ombygde biler uten å ha TÜV papirer på den minste ting. I dag har ikke SVV noen andre muligheter enn å godkjenne basert på dokumentasjon fra en 3. part.

Skrevet
Jo, det er sikkert.. for jeg har to helt like biler, en original og en modda. Trenger ikke å si hva som ligger best på veien, waaaaaay better, men på ujevn vei ville senkesett med steinharde dempere selvsagt være raskere, men i forhold til en original er låve-senk mye bedre :wink:

Det er sikkert fordi du har to biler?

Baserer du alt du "vet" på samme erfaringsgrunnlag? Skummelt! :shock:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...