TRF Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Da missfortstod du poenget mitt jeg gidder ikke å være med på en runde med drittslenging, denne diskusjonene tar allerede en veldig feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Da missfortstod du poenget mitt jeg gidder ikke å være med på en runde med drittslenging, denne diskusjonene tar allerede en veldig feil retning. Du kan jo alltids komme med argumenter i mot?! en lav og stiv bil vil bidra til at man MÅ kjøre saktere, ta hensyn til ujevnheter. litt verre med mye effekt:river seg løs, kontrer over i motsatt og treffer en barnefamilie, her er et eksempel på hva det fører til, original fjæring er det også(båtegenskaper) som du ser(også farlig): Er ikke jeg som kommer med drittslenging, men vedkommende fra tønsberg med e30 som kaller folk idioter, bedre å komme med motargumenter, så er det muligheter for at en kan bli tatt seriøst au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 En senka bil med breie hjul ligger bedre på veien enn en tilsvarende originalbil Nei, det er slettes ikke sikkert - spesielt ikke hvis man senker på "bingen-måten". Alltid morsomt å se rånebiler der de spretter rundt på demperstopperne sine med i praksis null veigrep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Jo, det er sikkert.. for jeg har to helt like biler, en original og en modda. Trenger ikke å si hva som ligger best på veien, waaaaaay better, men på ujevn vei ville senkesett med steinharde dempere selvsagt være raskere, men i forhold til en original er låve-senk mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 For å dra dette on topic igjen: Det blir spennende å se om det må betales avgift på amatørbygg. Siden dette betyr at SVV må ha en avdeling med høy teknisk kompetansen, er det lov å håpe at dette også åpner for å godkjenne ombygde biler uten å ha TÜV papirer på den minste ting. I dag har ikke SVV noen andre muligheter enn å godkjenne basert på dokumentasjon fra en 3. part. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Jo, det er sikkert.. for jeg har to helt like biler, en original og en modda. Trenger ikke å si hva som ligger best på veien, waaaaaay better, men på ujevn vei ville senkesett med steinharde dempere selvsagt være raskere, men i forhold til en original er låve-senk mye bedre Det er sikkert fordi du har to biler? Baserer du alt du "vet" på samme erfaringsgrunnlag? Skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå