Larsinnj Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Meget pen bil du har her Siste bilde, det er vel ikke tatt på Kyrksæterøra? Det er nokk utenfor Best på kyrksæterøra ja. Pen bil! Skal speide etter den om du er ofte i Hemne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinkjoren Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Hei igjen. Og takk for meget hyggelige tilbakemeldinger. Bildet med taket ned er tatt på Best stasjonen på Kyrksetrøra ja, på tur hjem fra hytta i påska Felgene er kjøpt på GS bildeler, men har kjøpt med andre dekkdimensjoner enn anbefalt. I disse dager blir det nå montert: - M3 look eksos - M3 look diffusur bak - Frontleppe - M3 list på bakluke Bedre bilder kommer når bilen er ferdig :) Noen som vet hvor jeg får kjøpt nye pærer til angel eyes ringer og hva som gjør seg best i grøftlys? Usikker på om jeg skal montere xenon eller om det fins pærer som det blir pent å se på `? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 WOAW Alt gjort riktig her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Noen som vet hvor jeg får kjøpt nye pærer til angel eyes ringer og hva som gjør seg best i grøftlys? Alt er å finne på ebayen. Med din farge tror jeg LED angel eyes og xenon i grøftlys er penest. Om du ikke skal ha det, så husk at det er H8 pære til AE's og H11 til grøftlys. Jeg kjører uten angel eyes, og gule grøftlys på dagen. Og vanlig xenon på kveld. Ser aggresivt ut på sort bil etter min mening. Finfin bil du har forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Hei igjen. Og takk for meget hyggelige tilbakemeldinger. Bildet med taket ned er tatt på Best stasjonen på Kyrksetrøra ja, på tur hjem fra hytta i påska Felgene er kjøpt på GS bildeler, men har kjøpt med andre dekkdimensjoner enn anbefalt. I disse dager blir det nå montert: - M3 look eksos - M3 look diffusur bak - Frontleppe - M3 list på bakluke Bedre bilder kommer når bilen er ferdig :) Noen som vet hvor jeg får kjøpt nye pærer til angel eyes ringer og hva som gjør seg best i grøftlys? Usikker på om jeg skal montere xenon eller om det fins pærer som det blir pent å se på `? Ser frem til flere bilder med de forandringene som blir gjort Jeg har ikke sett E93 med alle specsa her, så det kan bli morro Når det gjelder lys osv, så er jo som nevt, ebay en fin plass. Du kan jo og prøve http://www.megalys.no. De gir og HELE 10% til bimmersmedlemmer Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Vart knaill d dær martin! Bli arti å sjå den live, med de siste justeringan. Vurdere å årn opp cabben vi å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinkjoren Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Ja, tror det skal bli bra til slutt nå :) Eksosanlegget fra GS passa jo desverre ikke. Måtte mye tilpassing til. Så da ble det levert tilbake. Ny eksos vil sannsynligvis bli bestilt fra http://www.insideperformance.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Flott bil. Knall farge, og felgene sto fint til bilen. Men jeg ville skippet den leppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Som om jeg skulle gjort det selv - med unntak av leppen! Virkelig en lekker 3'er det her, både med riktige farger, utstyr og oppgraderinger. Kunne godt tenkt meg en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinkjoren Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Leppa er under vurdering Mulig den blir tatt av. Noen som vet om noen lepper som bygger mindre? Bilder og oppdateringer kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Leppa er under vurdering Mulig den blir tatt av. Noen som vet om noen lepper som bygger mindre?Bilder og oppdateringer kommer Hva med en Vorsteiner leppe? http://www.vorsteiner.com/bmw/3series/E92Coupe.aspx Ser den er avbildet på en original fanger (?), men den burde jo finnes til M-sport også. Her er jo også et alternativ: http://www.jlevistreetwerks.com/3-Serie ... _info.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 hva med å montere splittere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Sinnsykt fin bil, og det ble jo bare enda bedre med senk og felger. Men hvorfor skal du ødelegge fronten med leppe eller splittere? Fronten er jo kanonfin original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 syns leppa så knall ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinkjoren Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Her kommer noen bildeoppdateringer Det som mangler nå: - Spacere foran, 10 mm. - Eksosanlegg er bestilt fra Tyskland, diffusur ligger hjemme ferdig lakkert - Led skiltlys og nye grøftlys er montert, ble veldig bra, men venter på pærer til angel eyes ringer. Når alt dette er på plass tror jeg at jeg skal si meg ferdig Leppa blir, flere bilder kommer, synes selv det ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå