Gå til innhold

BMW E93, M-SPORT. 20" BBS++, Endelig er bilen ferdig !

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei igjen.

Og takk for meget hyggelige tilbakemeldinger.

Bildet med taket ned er tatt på Best stasjonen på Kyrksetrøra ja, på tur hjem fra hytta i påska :)

Felgene er kjøpt på GS bildeler, men har kjøpt med andre dekkdimensjoner enn anbefalt.

I disse dager blir det nå montert:

- M3 look eksos

- M3 look diffusur bak

- Frontleppe

- M3 list på bakluke

Bedre bilder kommer når bilen er ferdig :) :)

Noen som vet hvor jeg får kjøpt nye pærer til angel eyes ringer og hva som gjør seg best i grøftlys? Usikker på om jeg skal montere xenon eller om det fins pærer som det blir pent å se på `? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg får kjøpt nye pærer til angel eyes ringer og hva som gjør seg best i grøftlys? :)

Alt er å finne på ebayen. Med din farge tror jeg LED angel eyes og xenon i grøftlys er penest. Om du ikke skal ha det, så husk at det er H8 pære til AE's og H11 til grøftlys. Jeg kjører uten angel eyes, og gule grøftlys på dagen. Og vanlig xenon på kveld. Ser aggresivt ut på sort bil etter min mening.

Finfin bil du har forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Og takk for meget hyggelige tilbakemeldinger.

Bildet med taket ned er tatt på Best stasjonen på Kyrksetrøra ja, på tur hjem fra hytta i påska :)

Felgene er kjøpt på GS bildeler, men har kjøpt med andre dekkdimensjoner enn anbefalt.

I disse dager blir det nå montert:

- M3 look eksos

- M3 look diffusur bak

- Frontleppe

- M3 list på bakluke

Bedre bilder kommer når bilen er ferdig :) :)

Noen som vet hvor jeg får kjøpt nye pærer til angel eyes ringer og hva som gjør seg best i grøftlys? Usikker på om jeg skal montere xenon eller om det fins pærer som det blir pent å se på `? :)

Ser frem til flere bilder med de forandringene som blir gjort :D Jeg har ikke sett E93 med alle specsa her, så det kan bli morro :P

Når det gjelder lys osv, så er jo som nevt, ebay en fin plass. Du kan jo og prøve http://www.megalys.no. De gir og HELE 10% til bimmersmedlemmer :lol: Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leppa er under vurdering :? Mulig den blir tatt av. Noen som vet om noen lepper som bygger mindre?

Bilder og oppdateringer kommer :)

Hva med en Vorsteiner leppe? :)http://www.vorsteiner.com/bmw/3series/E92Coupe.aspx

Ser den er avbildet på en original fanger (?), men den burde jo finnes til M-sport også.

Her er jo også et alternativ: http://www.jlevistreetwerks.com/3-Serie ... _info.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen bildeoppdateringer :-)

Det som mangler nå:

- Spacere foran, 10 mm.

- Eksosanlegg er bestilt fra Tyskland, diffusur ligger hjemme ferdig lakkert :-)

- Led skiltlys og nye grøftlys er montert, ble veldig bra, men venter på pærer til angel eyes ringer.

Når alt dette er på plass tror jeg at jeg skal si meg ferdig :-) Leppa blir, flere bilder kommer, synes selv det ble bra :-)

nll58s36qja6tys7csug.jpg

wcoer57azx3vwesbhbnn.jpg

2xo2fisslym3jgl0o70n.jpg

78eeq1bkxk1v88bhjdxi.jpg

6xcycx1fycpz2420w5gs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...