Glenglen Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Tar form denne nå ser nesten strøken ut! midt tips er som alltid, kjøp nye skilt til bilen. 120,- på biltilsynet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 er det bare jeg som hater de nye skilta? ba så pent på bt om å få de gamle, men var nyttesløst. så mitt tips: ta av den gamle skiltramma bak og borr hull i skiltet i stedet, og skru det fast med sånn skruer med hvit topp på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Er enig med Glenglen jeg, synes de nye skiltene er finest, og får bilen til å se nyere ut. Var ikke sikker på hvor mye det kostet, og 120kr er jo ingenting! Men jeg sendte pm til bimmers "sjefen" angående bimmers-skiltholder. Sendte det for over 3 uker siden, men har ikke fått noe svar. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 Ønsker gjerne tips og råd om hva jeg kan gjøre med bilen videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Legg den litt ned imot asfalten, og kansje xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Legg den litt ned imot asfalten, og kansje xenon? Senk er bestilt, og xenon syns jeg er litt oppskrytt (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 jeg synes ikke xeon kler disse bilene iaff. hvilken senk ble det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 jeg synes ikke xeon kler disse bilene iaff. hvilken senk ble det da? Der er vi enige! Det ble bare 30mm senkefjærer foran i første omgang, og har noen billige senkeskåler i bakhånd. Hvis dette ikke blir noe bra, kjøper jeg supersport 45/30. Hvordan tror du det blir med bare senkefjærer foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 jeg trur det blir bra med senk bare forran. er jo ganske grei høyde bak så senkeskåler kan være en grei løsning om det ikke går ja. men bare vent litt etter de er montert, de siger sikkert litt ekstra.. jeg har coilovers på min da, men mister litt comfort på det ass. også koster det jo litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Ja akkurat, får se hvordan det blir takk for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 åssen er det å kjøre med kun senkefjærer framme ? ble det bra utseende på bilen eller ? vurderer det selv å senke kun fjærer framme til min E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 åssen er det å kjøre med kun senkefjærer framme ? ble det bra utseende på bilen eller ? vurderer det selv å senke kun fjærer framme til min E30 Nå får jeg dem forhåpentligvis imorgen eller på onsdag, så da skal de settes på så fort som mulig! Skal til oslo til helgen (4-timers kjøretur) så da får jeg testet komforten, så skal jeg få tatt bilder og komme tilbake til hvordan det er og kjøre med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Har en liten update.. Skulle til og montere senkefjærene igår. Så fikk jeg beskjed av en mindre smart mann på torshov som sa jeg skulle løsne støtdemperstempelet og de tre skruene i toppen. Og det som skjedde da var at vi ikke fikk den opp igjen. Så dette endte med at vi bare skrudde det sammen orginalt igjen. Så nå har jeg offisielt fått skrekken for å sette på senkefjærene... Noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Og da var nye skilter montert! Ble veldig bra Bilder kommer senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 skrudde du opp de tre skruene, samt senterbolten på toppen mens demperen sto i bilen du mener? kunne sikkert bare brukt en jekk og jekka opp navet litt igjen... det er jo bare å ta ut hele demperen, sette på fjærklemmer og løsne presset på fjæra. så skru av bolten på toppen på dempertårn-lagret. ta av dempertoppen og ta av fjæra. monter den nye og sett på dempertårnet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå