NBCustom Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Fin bil dette:) Ganske uvanlig med bensinsekser og firehjulstrekk og stasjonsvogn, men det er bare kkult:) Blir bra med senk og felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Fornøyd med felgene, selv om jeg skulle likt hatt 20" Breyton GTP eller noe i den duren. Senk kommer i løpet av sommeren når jeg skal bytte skiver og klosser i samme slengen. Er utrolig glad for å ha valgt bensin, herlig lyd ved gasspådrag. Selv om en diesel sikkert er raskere så ville jeg ikke byttet. Kommer bilder med felger på bil om ikke lenge (Dog uten senk foreløpig). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
me61 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Artig, legg gjerne ut et par bilder. Jeg får dekka om en ukes tid, så jeg legger vel om i påsken Et par bilder fra høsten 2011 bare for å vise felgen på bil, skammelig skitten bil http://img189.imageshack.us/img189/580/bmw1fa.jpg http://img210.imageshack.us/img210/7957/bmw2vk.jpg Ser frem til å få på sommersko jeg også, og få shinet den ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Det ser veldig bra ut, konkave felger kler disse bilene veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Nå venter jeg i spenning på bilder av felgene dine!! Har selv vurdert disse felgene, så hadde vært morro å sett... Er noe dritt å kjøpe felger til disse xdrivene med det teite innpresset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Bilder kommer snart, felgene er hos dekkskift.no for å få på dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Et par kjappe bilder med mobilen etter montering (ingen emblemer i senter enda). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Nice. Jeg har mest sans for originale felger men må si disse passet veldig fint til bilen. Hvilke dekk valgte du og hvordan oppleves hjulene i forhold til dine 18" M-sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Takker, er ganske fornøyd selv Kjøpte Goodyear Asymmetric 2 f1 hos dekkskift.no. Dim. 245/35-19, 275/30-19, denne dimmen ble anbefalt av Christalex (selger Breyton felger på finn.no) Har ikke kjørt så mye enda, men sålangt synes jeg det fungerer bedre enn orginal dim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Et par bilder med senter emblem på plass, veldig møkkete bil dog. Neste bilderunde blir nok ikke før senk er på plass engang i sommer. Da kan jeg endelig fjerne 'høyst ordinære' fra tittelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Nydelig vogn! Og de 5-eikers felgene er absolutt et godt valg +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå