Alpejohn Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Hei, På vei hjem fra jobb tidligere i dag, så dukket det plutselig opp en lang tallkode i kjørecomputeren: 01234567012 Den var der i kanskje 5 sek, så kom vanlig RANGE opp igjen, altså hvor langt jeg kan kjøre. Så gikk det litt under et minutt, så kom den igjen, slik holdt det på, til jeg skulle prøve og ta bilde, men da kom det ikke.. Så stoppa bilen, og gikk inn, men måtte hente dama så dro ut igjen men da så jeg ikke noe til den Noen som vet hva bilen prøver og si meg?
DanielMK Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 It's a message from God himself, telling you which greeeat car you got ) ! Tipper eg
Alpejohn Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 It's a message from God himself, telling you which greeeat car you got ) ! Tipper eg Ja, det må minst være noe slikt
Otis Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Generell system feil, sikkert ikke noe å bry seg med. Du vet, vi har jo feil med at den ikke husker temperatur innstillingene noen ganger, samt at navi lyset er underlig. De er laget slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå