Gå til innhold

fjernstyrt sentrallås fungerer ikke etter batteri bytt(nøkke

Tweety bimma
 Share

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en 1998 528i som jeg hadde litt trøbbel med fjernstyring av sentral lås når jeg kjøpte den for ikke lenge siden. Byttet batteri i nøkkel

men nå er det helt dødt :( lyser i nøkkel men skjer ikke noe som helst ellers. prøvde å kode den om og fikk "kvittering" med at den blinka i nøkkel

en liten stund men det er det. prøvde å kode den igjen men ikke noe forskjell utover at den ikke kvitterte noe mer.

Har noen no tips?

Tusen takk for repons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å kode den om via nøkkelen, sett nøkkelen i tenninga og vri rundt til trinn 2 ( rettfør motor starter), ha nøkkelen i tenninga i ca 5 - 10 sec. Slå av tenninga og hold inne låseknappen menst du trykker 3 ganger på lås opp knappen innen ei tidsramme på 30 sec. Når dette er ok så vil bilen låse seg og låse seg oppigjen.

Problemet er at det godt kan bli ein del forsøk før du får det til.

visst du vil programere/kode reservenøkkelen så må du gjere det samme med den Untatt å vri om nøkkelen, for da sletter du den nøkkelen som du programerte/koda først. helst rett etter at du har fått den andre til først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for respons :)

jeg har kodet nøkkelen på nesten samme måte som forklart av DJ RS2 Matrix, eneste unntakk var at jeg ikke hadde noen tidsramme på hvor lenge nøkkelen skulle stå i før jeg skrudde av tenning. Klarte en gang å få nøkkel til å kvittere ved å blinke etterpå men fungerte ikke for det #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...