nimitz Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Skal bytte vanosringer på min 525 01mod. Ser ut for at plastdeksel over viften og kanskje viftebladet også må bort. Hvordan få fjernet plastdeksel over viften? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Hvis du skal gjøre denne jobben, og stopper her, kan det vel hende at du burde sette bort jobben... er ikke veldig vanskelig.,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Jeg støtter forsåvidt evovrs litt her, men svaret er jo at du må ha en 32mm fastnøkkel og evt en 10 mm fastnøkkel evt spesialverktøyet til BMW for å løsne viften. Det er da linksgjenger på viften, så du må da skru med klokken for å demontere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Hvis du skal gjøre denne jobben, og stopper her, kan det vel hende at du burde sette bort jobben... er ikke veldig vanskelig.,. Grunnen til at jeg spurte var at det kunne være flere plastlås lenger nede på skjoldet som jeg ikke så. De to øverste var jo rett i fleisen. Men siden du ikke hadde noe og bidra med så var det vel bedre at du holdt kjeft. Jobben er forresten gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Dekselet har bare 2 styrespor i bunn. Av med de 2 øverste låsepinnene og vifta,så er det bare å dra rett opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Husk å ta bort gummilista som ligger på toppen og sett den riktig vei ved montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 På min var det ikke bare og fjerne de to løsepinnene på toppen og bare dra rett opp. Måtte av med slangen som går inn på toppen av radiator. Så under bilen for og løsne slangene som er festet på dekslet. Sitter også et ledningsklips som må av. Så sitter skjoldet i 4 spor, ikke to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Hvis du skal gjøre denne jobben, og stopper her, kan det vel hende at du burde sette bort jobben... er ikke veldig vanskelig.,. Skjønner evovrs her.Kan misforstås og det var pent sagt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Mulig jeg var litt kvass, men når jeg spør om en konkret ting så forventer jeg at de som svarer har greie på dette. Trenger ikke navnet på alle BMW verksteder i norge....litt satt på spissen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Var godt ment ja, leste jo etterpå at det ble noe feil også, fikk du rettet på dette?? Kunne gitt deg svar, men ønsket det ikke pga følte ikke du var skikket til jobben da du ikke fikk av dekslet:) ikke noe vondt ment... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå