Spiff Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Denne bilen fortjener å dø hos et bilopphuggeri.. "Rat-look" på nyere bmwer er fase som jeg håper forsvinner.. Spesielt teit blir det når bilen ikke har noe skikkelige felger engang. Da har du bare et vrak.. Håpløst. Syns du kan holde sånne kommentarer for deg selv.. Kult at noen gjør noe annet med E34 en det vanlige Syns du skal fjerne det ene langlyset ditt + slipe ned bakluka di også , det koster deg ingen penger Kritikk må kunne gå begge veier! Forøvrig er jeg helt enig med ingard. Skal man skal lage seg en rat, må det være gjennomført, det er ikke denne.. så da skal han ikke poste noe bilder eller si noe før den er "ferdig" da eller? syns den så bra ut jeg, eneste som savnes er vel i grunn orntlige felger rundt hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Jepp! Det er jo overhode ikke ferdig! tror det kan bli morsomt å surre med videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 så da skal han ikke poste noe bilder eller si noe før den er "ferdig" da eller? syns den så bra ut jeg, eneste som savnes er vel i grunn orntlige felger rundt hele Hæ? Hvordan får du til å tro at det var det jeg mente med innlegget mitt? Jeg mener ikke gjennomført som i ferdig. Men derimot at det er vell utført arbeid. Men forstår jo at trådstarter kanskje ikke legger all sin tid, sjel og penger i dette prosjektet. Men for meg er dette bare en småkrasja E34 med litt kappa fjærer, elektrikerteip på hovedlysene og et rustent panser. Skal det bli en "fin" rat, må den være mye mer ekstrem.. SYNS JEG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 så da skal han ikke poste noe bilder eller si noe før den er "ferdig" da eller? syns den så bra ut jeg, eneste som savnes er vel i grunn orntlige felger rundt hele Hæ? Hvordan får du til å tro at det var det jeg mente med innlegget mitt? Jeg mener ikke gjennomført som i ferdig. Men derimot at det er vell utført arbeid. Men forstår jo at trådstarter kanskje ikke legger all sin tid, sjel og penger i dette prosjektet. Men for meg er dette bare en småkrasja E34 med litt kappa fjærer, elektrikerteip på hovedlysene og et rustent panser. Skal det bli en "fin" rat, må den være mye mer ekstrem.. SYNS JEG. Sånne personer som deg liker eg virkelig ikke... Han skriver jo at prosjekte er langt ifra ferdig. Syns bilen var fet eg! Litt lavare framme, så har du den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 thaanks! tror nok ikke jeg kan senke den så mye mer framme, da den subber overalt sånn som den er nå, og jeg jobber som forskalingssnekker.. så hvis jeg i hele tatt skal klare å komme meg i nærheten av en byggplass er den nok lav nok nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Denna var GRISEKUL! Behold den knuste fangeren foran, få noen kulere felger (feks høyglanspolerte bbs rc), og senk enda mer! Følger med på det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Likte den godt jeg. Digga første bildet! Den ser rett og slett sliten, gammel og herpa ut, synes den kledde det Disse ordentlig rattene er jo ofte i bra stand, men med ødelagte karosserideler. Men denne ser nesten ut som en naturlig rat som har blitt brukt ordentlig i vinter Fortsett, her skal det følges med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 hehe! håper på å få tatt meg råd til nye felger neste sommer! fanger blir nok byttet, thoguh.. flere forslag til felger her? klar for input på det punktet ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 ok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Må få noe ting på det takstativet...et par gamle treski f.eks Eller en rattkjelke..lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 jepp, skal få noe stash på taket. tenkte et par ski og en gammel bensinkanne av stål, eller en liten tønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 skal du ha rat looken, så må fangeren være slik som den er, ha på klistermerke her og der, takstativ, div oppå, litt smått rust flekker her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Heh.. ikke helt skjønt denne stilen jeg.. en kar på jobben som også er helt oppslukt.. Men kan vel kanskje bli tøft det også om det er riktig gjennomført? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Få tak i en gammel "gjerrig"kanne. Dem er laget av stål og blir fort rusten Pluss at dem er jo over 70 år gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Heh.. ikke helt skjønt denne stilen jeg.. en kar på jobben som også er helt oppslukt.. Men kan vel kanskje bli tøft det også om det er riktig gjennomført? Ratt over alle Ratt... Du kan ikke si at dette ikke er litt kult da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå