Gå til innhold

Min Bmw E34 520 Touring RAT-LOOK (Nye felger side 4!!)

Anbefalte innlegg

Denne bilen fortjener å dø hos et bilopphuggeri..

"Rat-look" på nyere bmwer er fase som jeg håper forsvinner..

Spesielt teit blir det når bilen ikke har noe skikkelige felger engang. Da har du bare et vrak.. Håpløst.

[-X Syns du kan holde sånne kommentarer for deg selv..

Kult at noen gjør noe annet med E34 en det vanlige :D

Syns du skal fjerne det ene langlyset ditt + slipe ned bakluka di også , det koster deg ingen penger ;)

Kritikk må kunne gå begge veier! Forøvrig er jeg helt enig med ingard. Skal man skal lage seg en rat, må det være gjennomført, det er ikke denne..

så da skal han ikke poste noe bilder eller si noe før den er "ferdig" da eller?

syns den så bra ut jeg, eneste som savnes er vel i grunn orntlige felger rundt hele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns den så bra ut jeg, eneste som savnes er vel i grunn orntlige felger rundt hele :)

Hæ? Hvordan får du til å tro at det var det jeg mente med innlegget mitt?

Jeg mener ikke gjennomført som i ferdig. Men derimot at det er vell utført arbeid.

Men forstår jo at trådstarter kanskje ikke legger all sin tid, sjel og penger i dette prosjektet. Men for meg er dette bare en småkrasja E34 med litt kappa fjærer, elektrikerteip på hovedlysene og et rustent panser. Skal det bli en "fin" rat, må den være mye mer ekstrem.. SYNS JEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hvordan får du til å tro at det var det jeg mente med innlegget mitt?

Jeg mener ikke gjennomført som i ferdig. Men derimot at det er vell utført arbeid.

Men forstår jo at trådstarter kanskje ikke legger all sin tid, sjel og penger i dette prosjektet. Men for meg er dette bare en småkrasja E34 med litt kappa fjærer, elektrikerteip på hovedlysene og et rustent panser. Skal det bli en "fin" rat, må den være mye mer ekstrem.. SYNS JEG.

Sånne personer som deg liker eg virkelig ikke... Han skriver jo at prosjekte er langt ifra ferdig. Syns bilen var fet eg! Litt lavare framme, så har du den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den godt jeg. Digga første bildet! Den ser rett og slett sliten, gammel og herpa ut, synes den kledde det :) Disse ordentlig rattene er jo ofte i bra stand, men med ødelagte karosserideler. Men denne ser nesten ut som en naturlig rat som har blitt brukt ordentlig i vinter :) Fortsett, her skal det følges med! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.. ikke helt skjønt denne stilen jeg.. en kar på jobben som også er helt oppslukt.. Men kan vel kanskje bli tøft det også om det er riktig gjennomført?

Ratt over alle Ratt... Du kan ikke si at dette ikke er litt kult da? ;)

mike-burroughs-bmw-e28-rust-and-trailer.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...