TheEspenK Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 NYTT, VELDIG NYTT Jeg har eldre treski til overs og bor i Kongsberg, bare si fra. Kanskje et emblem med "induvidual" kunne passet på bakluken Til dere andre. NEI jeg ville heller ikke hatt min e34 sånn men det er utrolig tøft at se at alle stiler praktiseres. Jeg stiller spmål når jeg ser andre biler på siden her som det er kostet på over 50 laken på felger og lakk men femdeles ikke har fikset dårlig gløding touringb, du burde vært fotograf, bilen passa liksom her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 hehey! det er ikke sånne griselange? for har et par ski treski her hjemme og, men de er så sykt lange, at de gidder jeg ikke slenge på! bildene er tatt av smurfen her på forumet felger slenger jeg opp bilde av etterpå! for nå står bilen min igjen, siden vannpumpa har streika. men nye felger er på ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 sååå; bilder av nye felger! er veldig fornøyd selv beklager litt dårlige bilder, men er tatt med mobiltelefon bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Looking good! Tips til takstativstash: Bare å si fra hvis jeg skal fjerne bildet, tenkte bare det kunne inspirere Litt værbitte tyske flagg, noen jerrykanner og ett reservehjul hadde sikkert ikke blitt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 hehe! tenkte en bensinkanne og et par treski ihvertfall ! litt mye det du posta nå kanskje.. ihvertfall for min bil syns jeg! men nå må jeg fokusere på å få bilen igang igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Desverre med skia, 1.9m Tøffe felger, e28M-felger? Håper bilen virker snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Kule felger ihvertfall, løfter bilen noen hakk synes jeg Hmm, synes felgene ser E34 M5 ut jeg.. Ser ut som Throwing Star felgene uten "deksler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2011 er vell e34 m-felger hvis jeg ikke tar helt feil? EDIT: noen var visst før meg ute er veldig fornøyd ihvertfall. skreiv helt feil oppi her og, er servopumpa som er gåen. gleder meg som fy til å få den på veien. mye friskere den nye motoren enn den gamle! ikke lekker den olje heller!! hehe.. noe den gamle gjorde. mye.. må bare finne noen som kan sveise eksos nå, så ordner alt seg håper jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 trenger ikke det har jo kjøpt av meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Tror jeg så deg på E18 tidligere rundt 15-tiden i dag retning Tønsberg? Jeg kjørte mot Oslo Så deg på motsatt side, hvertfall en E34 touring med rusta panser og sort senter på felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Er det denne jeg så på langbrygga i arendal idag tidlig? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 jess, var på hove-festivalen, så dere kan nok ha rett! langtur til arendal(3 timer bare). utrolig at den klarte seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 hehehe.. er du her også ja.. Så bilen rett etter du fikk den.. og plutselig så jeg deg med takstativ, rusta panser å greir .. Ikke rart det subber sånn som du kjører rundt på veiene her.. Men det blei kult, det skal du ha.. Nå hører det vel til historien at faren din eier fyllinga her, så ikke rart du kan ta bilder der.. De er ikke like happy for folk som er der inne etter stengetid har jeg merka heh Hilsen han med Gule Caddyen og masse lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2011 Haa! Du er han i den gule caddy som kutter like mye svinger som meg ja! Haha, tøft. Må kjøre litt vettu ! med de veiene vi har her så stubber det så fort jeg kjører over 80... Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Denne var FET! En liten shine på felgene så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå