Gå til innhold

Marte 320i

Share

Anbefalte innlegg

hmm..felger gjorde seg! Ble bedre!

Min kommentar om stygg bil var ikke rettet direkte mot at e36 er stygg bil (har hatt flere selv!) Men når du la ut det ene bildet rett forfra med skadet fanger og en gutt presterer å skrive "PEN BIL" så blir jeg litt irritert... Eneste grunnen han skrev det var vel fordi du er jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm..felger gjorde seg! Ble bedre!

Min kommentar om stygg bil var ikke rettet direkte mot at e36 er stygg bil (har hatt flere selv!) Men når du la ut det ene bildet rett forfra med skadet fanger og en gutt presterer å skrive "PEN BIL" så blir jeg litt irritert... Eneste grunnen han skrev det var vel fordi du er jente!

Hahah, gått på en smell du. Hvordan i all verdens land og rike vet du at jeg er en gutt?

Det er en pen bil ja, fargen er pen, felgene er pene. så hva er din svakhet wicky124?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli bra dette. Tror nesten jeg hadde gått for kantfelger, oransje blinklys og skamsenk hvis jeg hadde vært deg. Da får du en bil som skiller seg ut, er jo firedørs også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har det på hånden. så skal prøve me oransje blinklys (legger ut bilde når eg har prøvd dei). Skal skifte til original lykter snart .

Felgane blir kje gjort nåke med for dei er så og sei nye, men hadde vert ganske tøft me kant felger :D

Den er senga 35-35, veit kje om eg skal ha den nåke lavere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil?ser ingen fin bil...?

Og det kommer fra en som kjører det mest tragiske som noen gang har fått et BMW emblem på seg. Nemmlig E65 #-o

Til trådstarter..Bilen så pen ut den. Blir nok knall når den nye fangern kommer på :)

Grattis Ihvertfall. Og lykke til med oppkjøringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare sjalu siden du ikke har e65!

:lol: Absolutt ikke. Er det en BMW jeg ALDRI skal ha så er det E65..Helt sikkert en konge bil på landevegen..men det hjelper ikke utseendet stort ;) Men vær sin smak :)

Personlig syns jeg E36'n til trådstarter ser bedre ut :)

Blir morro og se bilder av den med ny fanger.

BTW Wicky..Må vel uansett gratulere med pokal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt og negative alle plaprene hønene her inne har blitt i det siste?

Herregud, hvis dere ikke har noe positivt og si, så hvorfor gidde og ta dere bryet om å håne andres biler? Bare og få lakkert fangern på den, så er den jo en LANGT over middels kul E36 !

Skjerp dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...